پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
بشکلی نامیمون یادگرفته ایم که با کلی گویی از تیزی کمبودها آنهم بشکلی مقطعی بکاهیم و مشکل را بشکل موقتی از حالت اضطرار خارج نموده و یا به دوره مدیریت بعدی پاس دهیم. اما در قاموس حرفه ای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال و رسالت های تخصصی، شرعی و ملی اش،این حرف های گل درشت جایی ندارد. جناب علایی استاندار محترم قزوین موظف هستند وفق قانون درباره جزئیات برنامه نجات دشت قزوین با نظر داشت به واقعیات بودجه ای، عملکردی و اثرات ، شفاف سازی کنند. اینکه گفته شود برای احیای دشت قزوین نگاه همه جانبه در میان مدیران وجود دارد و موضوعات با اقدامات پژوهشی و مطالعاتی به صورت کاملا اجرایی دنبال می شود تا به نتیجه برسیم ، گفتار مدیریتی و برنامه ای نیست و شباهت به شعار و داستان دارد. اگر کاری نکردید بگوید در مرحله بررسی و مطالعه هستیم و مثلا شش ماه دیگر، مطالعات تمام می شود. اگر کاری کرده اید و برنامه دارید، برنامه را منتشر کنید. منتظریم جناب استاندار.

شعارسال: محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار داشت: نگاه مجموعه مدیریتی استان قزوین بر این است که احیا دشت قزوین به صورت میدانی اتفاق بیفتد و به نتایج مشخصی برسیم.

اعلایی: برای احیاء دشت قزوین در استان نگاه همه جانبه وجود دارد + برنامه ،جزئیات و تاریخ دارد، لطفا درباره جزئیات بگو

وی با بیان اینکه دشت قزوین قدمت تاریخی بسیار زیادی دارد، افزود: براساس نظر کارشناسان، فروپاشی تمدنی از ۲ حوزه آب و محیط زیست اتفاق خواهد افتاد و نباید اجازه داد دشت قزوین از این دو بخش متضرر شود.

اعلایی تصریح کرد: نبود مدیریت در مصرف آب به ویژه در حوزه کشاورزی و بهره وری پایین آب در این حوزه از جمله چالش‌های مهم این عرصه است و اگر مدیریت درستی در این حوزه صورت نگیرد به طور قطع با چالش‌های جدی روبرو خواهیم شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در استان قزوین با جدیت تمام به دنبال ارتقای ضریب تبدیل آب به درآمد و اجرای طرح بازار آب هستیم که این موضوع تا امروز با پیشرفت‌های مناسبی همراه بوده و باید تقویت شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برای آب باید ارزش جانشینی تعریف شود، اظهار داشت: تا زمانی که برای آب ارزشی جانشینی تعریف نشود نمی‌توان اثرگذاری مطلوبی را در این حوزه شاهد بود.

در این دیدار علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی استان نیز حضور داشتند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24آبان1402، کدخبر: 2019720، borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین