پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
عادت کرده بودیم که فقط از تاخیر شرکت‌های هواپیمایی صحبت کنیم و خبر بشنویم. الان می‌بینیم که برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای تعجیل برنامه ریزی می‌کنند! ظاهرا مردم اسباب بازی هستند که خطوط هواپیمایی در ایران یک بار با یک پیامک ۶ ساعت آن‌ها را اسیر در خیابان و فرودگاه میکند و یک بار دیگر ۶ ساعت زودتر برخلاف برنامه ریزی قبلی باید به فرودگاه بیایند!
شعار سال: در حالی که بسیاری از مسافرین هوایی از تاخیر‌های مکرر پیش آمده توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی کلافه شده و مرجعی را پاسخگوی خود نمی‌بینند (شکایت به سازمان هواپیمایی کشوری و موثر بودن این شکایت بر کاهش تاخیر‌ها را هم شوخی محسوب کنید). در پیامک رسیده به رسانه، هواپیمایی وارش در اقدامی ابداعی نه تنها تاخیر نداشته بلکه ۶ ساعت هم زودتر پرواز مشهد به تهران را انجام خواهد داد؟!
همیشه تاخیر هواپیمایی، این بار خبر تعجیل وارش؟!
ظاهرا مردم اسباب بازی هستند که خطوط هواپیمایی در ایران یک بار با یک پیامک شش ساعت آن‌ها را اسیر در خیابان و فرودگاه می‌کند و یک بار دیگر، شش ساعت زودتر برخلاف برنامه ریزی قبلی باید به فرودگاه بیایند! وزارتخانه راه و شهرسازی هم بد نیست اندکی سواد حرفه‌ای خود در حوزه هوانوردی غیر نظامی را ارتقا داده و بشکلی موثر به نارضایتی‌های عمومی از ایرلاین‌ها و شیوه خدمات رسانی آن‌ها توجه کند.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده
 
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
0
وارش هم شد ایرلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین