پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای سرمربی تیم ملی بانوان گفت: مریم ایراندوست زحمات زیادی کشیده و یکی از دلسوزان فوتبال بانوان است.
شعار سال: مریم ایراندوست بعد از چند ماه کار به عنوان سرمربی تیم ملی زنان، امروز یکشنبه تصمیم به استعفا از هدایت این تیم گرفت تا ملی‌پوشان بانوان ایران بار دیگر با بلاتکلیفی در این زمینه روبرو شوند. ایراندوست در حالی متن استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی بانوان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که صحبت درباره دلایل این تصمیم را به آینده موکول کرده است.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار یک رسانه، درباره استعفای ایراندوست گفت: من واقعاً از ایشان مثل تمام مربیانی که برای صلابت فوتبال کشور زحمت کشیده اند تشکر می‌کنم. خانم ایراندوست همواره زحمات بسیاری را کشیده اند و یکی از دلسوزان این حوزه هستند.  متأسفانه باید بگویم قطعاً ما هم مشکلاتی در راستای کمک به آن‌ها داشته ایم، اما وضعیت موجود را نیز باید در نظر گرفت. توسعه فوتبال بانوان در سطح ملی یکی از دغدغه‌های جدی خودم از زمان قبول مسئولیت بوده است. درباره دلایل این جدایی، خانم ایراندوست حتماً نظراتی دارد و ما نیز به هیچ وجه دوست نداریم دلسوزانی شبیه به او را از دست بدهیم.

کامرانی فر هم مثل ایراندوست ترجیح داد درباره این موضوع توضیحات بیشتری ندهد. وی گفت: خانم ایراندوست سکوت کرده است و امیدوارم در آینده از بار مشکلات موجود هم کاسته شود. فعلاً اجازه دهید بنده نیز در این مورد صحبتی نکنم، ولی جا دارد باز هم تشکر کنم.
 
واکنش دبیر کل فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی بانوان + اظهارات ایراندوست
 
 
خداحافظی ایراندوست از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال بانوان: گویا صلاح دانستند که من نباشم!
 
اما سرمربی تیم ملی فوتبال زنان طی یک پست اینستاگرامی غیر منتظره خبر خداحافظی‌اش را منتشر کرد. درحالی که بعد از چهار ماه قرار بود روز سه‌شنبه تیم ملی زنان به هدایت مریم ایراندوست در کمپ تیم‌های ملی اردو برپا کند، سرمربی تیم‌ملی زنان طی یک پست اینستاگرامی خبر خداحافظی خود را اعلام کرد.

لازم به ذکر است که قرارداد مریم ایراندوست با فدراسیون فوتبال در اسفند سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده بود و این مربی با توجه به مشکلات این فدراسیون بدون عقد قرارداد هدایت تیم ملی فوتبال زنان را بر عهده داشت.

در این پست اینستاگرامی آمده است:

از تمام عزیزانی که در یکسال گذشته کنار من بودند و همواره مرا حمایت کردند سپاسگزارم . خوشحالم فوتبال زنان هواداران میلیونی خود را پیدا کرد و از این به بعد مریم ایراندوست‌های زیادی هستند که سکوت نمی کنند. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات پیش رو . فعلا مجبورم خداحافظی کنم و بخاطر موفقیت دختران ایران سکوت! اما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارم!

ایراندوست پس از انتشار این پست، اما به دلایلی یک پیوست هم بعد از تحریر برای آن در نظر گرفت و نوشت:

دوستان این متن خداحافظی من از بازیکنانم و هواداران هست در واقع من از تیم ملی خداحافظی نکردم و دیروز هم فدراسیون بودم برای رتق و فتق امور، اما گویا امروز اینطور صلاح دانستند که من نباشم!
 
بر اساس برخی از شنیده ها ، مریم آزمون، مربی پیشین تیم ملی فوتبال زنان ایران و نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان که گفته می‌شود ارتباطاتی با نهادی خاص دارد، نزدیکترین گزینه به نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال زنان است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۵۱۲۶۰۳، www.mehrnews.com / پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۰۶۹۲، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین