پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
فرد موتورسواری در برهه‌های مختلف سعی در ورود به تیم اسکورت آقای مادورو داشته و برای فاصله نسبتاً طولانی این کار را تکرار می‌کند. تیم اسکورت رئیس جمهور ونزوئلا چندین بار به موتورسوار هشدار می‌دهد. تیم اسکورت اقدام به متوقف کردن موتور می‌کند، اما جالب اینجاست که موتورسوار بعد از تصادف سعی می‌کند از صحنه فرار کند که توسط پلیس دستگیر می شود.
شعار سال: از ساعتی پیش فیلمی در برخی کانال‌ها و اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی پخش و در آن ادعا می‌شود که یک شخص موتور سوار سعی کرده بود وارد تیم اسکورت رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله رئیسی، شود، اما با مداخله تیم اسکورت و تصادف با او، این فرد فرار می‌کند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که این ماجرا در اصل برای تیم اسکورت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا رخ داده است.
 
تعداد بازدید : 210

بر اساس این گزارش، پس از حرکت تیم آقای مادورو از شمال خیابان ولی عصر، فرد موتورسواری در برهه‌های مختلف سعی در ورود به تیم اسکورت وی داشته و برای فاصله نسبتاً طولانی این کار را تکرار می‌کند. تیم اسکورت رئیس جمهور ونزوئلا چندین بار به موتورسوار هشدار می‌دهد که رفتار خطرآفرین نکرده و از این موقعیت کنار برود با این حال موتورسوار به هشدار‌ها اعتنا نمی‌کند.

در پی این بی‌اعتنایی‌ها، تیم اسکورت براساس قواعد حفاظتی عمل کرده و اقدام به متوقف کردن موتور می‌کند، اما جالب اینجاست که موتورسوار بعد از تصادف سعی می‌کند از صحنه فرار کند که توسطپلیس دستگیر می شود.

رئیس پلیس تهراندر این خصوص توضیح داد که ، این فرد از موتورسواران بی‌انضباط وارد شونده به خطوط ویژه و طرح ترافیک بود که بعد از تصادف نیز دستگیر و پس از بررسی و استعلام وضعیت، رها شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۶۸۳۱، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
1
0
بازی خودشونه بابا شما چقدر ساده اید. رفتار طبیعی پلیس ها رو ببین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
1
0
این چه وضعشه تا یه شخص مهم میاد کشور، سرعت نت رو کم میکنید
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
1
1
این موتوری های ............. ..........وحشی همیشه باعث بر هم زدن نظم خیابونها و حتی پیاده رو ها هستن و خیلی وقتها هم (مثل همین صحنه) سعی در خودنمایی و جلب توجه دارن که اینجوری دهنشون سرویس میشه. انقدرم جرأت ندارن که وایستن و همیشه بعد از کار خلافشون مثل ... فرار میکنن
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
1
واقعا حیف. من اگه جای اون راننده ماشین بودم اون موتوری رو فقط پرتش نمی کردم بلکه یه جوری بهش میزدم که بعدش از روش رد بشم ..............که دیگه اینجوری مزاحمت درست نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین