پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
یک تیم بود که برای مردم بود و دوستش داشتند. کاش بگذارند برای مردم بماند. این تیم بپا نمی‌خواهد. بستن با فلانی و بهمانی و پخش تصاویر شاد و بگوبخند‌ها هم باعث نمی‌شود کسی نفهمد که چقدر حال‌خراب است و کم روحیه.اصلا چرا باید حالش خوب باشد وقتی افتاده دست آدم کوتوله‌ها؟ از مسئولان نالایق فدراسیون و هیات رییسه بگیر تا کادرفنی سطح پایین و آدم‌هایی که نماینده نهاد‌های خاصند در تیم ملی و تا حد دعوت شدن یا نشدن فلان بازیکنان هم نقش دارند.
شعار سال: انگار این جمله که "همه چی‌مان باید به همه چی‌مان بیاید" ول‌کن ما نیست. انگار امیدواری به ما نیامده و مدام باید نگران باشیم. غر زدنمان از اوضاع خراب مملکت و آدم‌هایی که سرجای‌شان نیستند به کنار، دلمان خوش بود به دلخوشی‌های زودگذر مثل تیم‌های ملی والیبال و فوتبال. اولی که ستاره‌هایش رفتند و در حال پوست‌اندازیست و تا مدتی نباید رویش حساب کنیم. دومی هم که در پرستاره‌ترین حالت است، اما حالش خوب نیست.

اصلا چرا باید حالش خوب باشد وقتی افتاده دست آدم کوتوله‌ها؟ از مسئولان نالایق فدراسیون و هیات رییسه بگیر تا کادرفنی سطح پایین و آدم‌هایی که نماینده نهاد‌های خاصند در تیم ملی و تا حد دعوت شدن یا نشدن فلان بازیکنان هم نقش دارند. از دلالانی که بیش از حد تصور نفوذ دارند و یک مربی که رویایش نیمکت پرسپولیس و استقلال بود را از لیگ یک رساندند به تیم ملی و حالا سیاهی‌لشگر‌ها به اردو‌های فرمالیته دعوت می‌شوند و آپشن ملی‌پوش شدن در قرارداد‌های باشگاهی‌شان فعال و سهم دلال‌ها هم بیشتر! از کدامش بنالیم؟

یک تیم بود که برای مردم بود و دوستش داشتند. کاش بگذارند برای مردم بماند. این تیم بپا نمی‌خواهد. بستن با فلانی و بهمانی و پخش تصاویر شاد و بگوبخند‌ها هم باعث نمی‌شود کسی نفهمد که چقدر حال‌خراب است و کم روحیه. این تیم پرستاره تاکتیک می‌خواهد و شخصیت. مربی در حد جام جهانی. یکی شبیه ایویچ، بلاژ، برانکو، کی‌روش. تغییر کادرفنی در این فاصله نه چندان زیاد تا جام جهانی بد است و حضور با این کادر بدتر! کاش بفهمند و جلوی فاجعه را بگیرند.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان
اخبار مرتبط
برچسب ها: وضعیت ورزش کشور ، حال فوتبال کشور خوب نیست ، وضعیت تیم ملی والیبال ، ستاره های والیبال ، مهاجرت ورزشکاران ، آدم کوتوله های ورزشی ، وضعیت مدیریت ورزشی کشور ، مدیریت فوتبال ، مربیان فوتبال کشور ، وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتبال ، دعوت از مربیان خارجی فوتبال ، دلال های ورزشی ، دلال های فوتبالی ، سهم دلال ها از قراردادهای باشگاهی ، دلال ها در فوتبال ، حال بد ورزش کشور ، آدم کوتوله ها در فدراسیون های ورزشی ، مسئولان نالایق فدراسیون و هیات رییسه ، کادر فنی سطح پایین ، آدم های نهادهای خاص در فدراسیون های ورزشی ، علل حضور آدم های نهادهای خاص در فدراسیون های ورزشی ، آلودگی ورزش به امنیت و سیاست ، پیامدهای آلوده سازی ورزش به امنیت و سیاست ، ادعای نقش آدم های امنیتی در دعوت شدن و نشدن ورزشکاران در فدراسیون های ورزشی ، سه گانه کادر ضعیف امنیتی کردن فضا و دلال بازی در فدراسیون های ورزشی ، دلالی در ورزش ، سیاسی بازی در ورزش ، امنیتی سازی فضای ورزش ، امنیتی ها در ورزش ، ناکارآمدی مدیریتی در فدراسیون ها
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
ای گفتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین