پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی مدعی واردات برنجی ۳۵ هزار تومانی شبیه طارم برای تنظیم بازار شده است. سوال اینجاست که این برنج باعث تعدیل قیمت‌ها خواهد شد، یا پتانسیل تقلب و دخل در بازار را افزایش خواهد داد؟
شعار سال: معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت:برنج خارجی شبیه به طارم و با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان برای تنظیم بازار برنج ایرانی به کشور وارد شد.

محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در حال حاضر برای تامین هیچ کدام از کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد و تنها تا به امروز بیش از سه میلیون تن از گندم کشاورزان داخلی را خریداری کرده ایم و این روند ادامه دارد.

وی افزود: وضعیت تامین و واردات کالا‌های اساسی به شدت افزایش یافته است و از روسیه و دیگر کشور‌ها نیز گندم در حال واردات به کشور است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: واردات برنج نیز با حجم مناسبی در حال انجام است و علاوه بر ارقامی با قیمت اقتصادی، برنج‌های کیفی از سایر کشور‌ها نیز به کشور وارد می‌شود که شبیه برنج طارم ایرانی است و حدود سی هزار تومان قیمت دارد.

وی تصریح کرد: واردات این نوع برنج برای تنظیم بازار برنج ایرانی از هند و تایلند انجام شده است.

قربانی گفت: هر چقدر مردم نیاز داشته باشند یک نوع برنج تایلندی که برنجی کیفی به حساب می‌آید را می‌توان برای تنظیم بازار و به اندازه کشش بازار وارد کرد.
تعداد بازدید : 5
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۷۲۹۰۴۴، www.tasnimnews.com
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین