پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
بنظر می‌رسد اگر خبر درست باشد، ضرورت ورود فوری وزارت اطلاعات و پیگیری امنیتی موضوع را ایجاب خواهد کرد. سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه مدعی شده است که، در شب گذشته فرد یا افرادی ناشناس با ورود به ساختمان بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس، دفتر رئیس و مسئول دفتر را دچار حریق کردند.
شعار سال: شب گذشته (شنبه شب) دفتر حوزه بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس دچار آتش سوزی شد.

مختار جوانزاده سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی عسلویه ضمن اعلام این خبر گفت: در پی بروز این حادثه یگان امداد و نجات و تیم ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس به محل حادثه اعزام شدند و و حریق در زمان کوتاهی مهار شد.

سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: بنابر بررسی‌های اولیه و شواهد موجود فرد یا افرادی فنس محوطه دفتر بازرسی را پاره می‌کنند و از بیرون با شکستن شیشه و پرتاب مواد آتش زا سبب حریق می‌شوند.

جوانزاده خاطر نشان کرد: خسارت در این حادثه جزیی بود و به مدارک دفتر بازرسی نیز هیچ آسیبی وارد نشد و ابعاد این حادثه از سوی مراجع امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری ایران، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۵۰۳۴، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
اینا چه هیولایی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین