پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات جدی و حداکثری به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی وجود دارد، برخی از وزارتخانه‌ها هم هستند، ولی کمتر، اگر اصلاحات مورد نظر نماینگان مردم در دولت انجام شود، ممکن است به تغییر وزیر و استیضاح نرسد، اما قطعا این اصلاحات مورد نظر نمایندگان است.
شعار سال: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یک رسانه، درخصوص «لزوم تغییر و تحول در کابینه و اینکه آیا تغییرات در وزارت صمت متوقف می‌شود؟»، گفت: ایراداتی که به وزیر صمت وارد است، هم درخصوص خودرو هم در رابطه با تنظیم بازار همچنان به جای خودش باقی است و این مهلت دو ماهه ایشان را از اینکه زیر سوال برود و اقدامات اصلاحی انجام دهد، مبرا نمی‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین بحث اصلاح وضعیت موجود بازار پابرجاست و این مسأله خواسته نمایندگان مجلس هم از دولت و هم از وزیر مربوطه است.

حسینی اضافه کرد: درخصوص اینکه الان به چه شکلی خواهد بود خب این خواسته اکثریت نمایندگان مجلس است که وزارت بازرگانی تشکیل شود و بتواند در حوزه توزیع و تنظیم بازار بهتر عمل کند.

نماینده مردم اهواز در پاسخ به اینکه آیا پیگیری انتقادات و مطالبات از دولت توسط مجلس به صمت ختم می‌شود؟، عنوان کرد: ایرادات جدی و حداکثری به وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی وجود دارد، برخی از وزارتخانه‌ها هم هستند، ولی کمتر. اگر اصلاحات مورد نظر نمایندگان مردم در دولت انجام شود، ممکن است به تغییر وزیر و استیضاح نرسد، اما قطعا این اصلاحات مورد نظر نمایندگان است و در ادامه مسیر هم اگر این ایرادات برطرف نشود، قطعا به استیضاح کشیده خواهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۱۱۱۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
وزارت جهادکشاورزی ایراد جدی نداره، کلا تعطیله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین