پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
واکنش رییس فدراسیون جودوی ایران، امیدواری‌ها برای رفع تعلیق این فدراسیون را افزایش داد. آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودوی ایران با انتشار استوری در این باره نشان داد احتمالاً رفع تعلیق جودوی ایران به زودی انجام خواهد شد.
شعار سال: تلاش‌ها برای رفع تعلیق جودوی ایران ادامه دارد و تا کنون ۶ مرتبه رای دادگاه حکمیت ورزش در این خصوص به تعویق افتاده است.

در همین رابطه سید رضا صالحی امیری و حمید سجادی در جلسه‌ای با توماس باخ (رئیس کمیته بین المللی الپیک) در لوزان سوئیس شرکت کرده بودند در خصوص حضور ورزشکاران کشورمان در بازی‌های کشور‌های اسلامی و تعلیق فدراسیون جودو صحبت‌هایی انجام دادند.

باخ درباره تعلیق جودوی ایران گفته بود: در رای دادگاه نمی‌تواند نظری بدهد، اما توصیه خواهد کرد تا جودوی ایران از تعلیق خارج شود.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودوی ایران با انتشار استوری در این باره نشان داد احتمالاً رفع تعلیق جودوی ایران به زودی انجام خواهد شد:

«آب زنید راه را...

خبر آمد خبری در راه است...

الهی رحمتت را شکر...

درود بر جودوی ایران»
 
جودوی ایران رفع تعلیق شد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۲۵۴۳، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین