پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
سیدمحمود میران، مدیر فنی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران، در اعتراض به شرایط موجود و عدم هماهنگی برنامه‌های تیم ملی با او توسط فدراسیون، از سمتش استعفا کرد. میران در اعتراض به این اتفاقات، حکم دان هشتی را که آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به او داده بود، پاره کرد.

شعار سال: مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.

سیدمحمود میران، مدیر فنی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران، در اعتراض به شرایط موجود و عدم هماهنگی برنامه‌های تیم ملی با او توسط فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.

استعفای میران از فدراسیون جودو در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون
متن استعفای محمود میران به شرح زیر است:

بنام پروردگار عالم

" اینجانب سید محمود میران استعفای خود را از سمت مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودو اعلام می‌دارم.
به دلایل بسیار زیاد که مجال عنوان نیست از ابتدای سال جدید چندین مرحله اردوی تیم ملی برگزار شد که هیچ تماسی از فدراسیون جودو با بنده گرفته نشد.

با وجود کوله باری از تجربه و عضویت ۱۸ ساله در رشته بسیار سخت جودو و کسب ۴۳ مدال جهانی، آسیایی و مسابقات بین‌المللی، قصدم خدمت و انتقال تجربیاتم به جوانان عزیز کشور عزیزم ایران بود که متاسفانه میسر نشد.

البته این بی حرمتی‌ها در سال‌های گذشته هم نسبت به بنده شکل گرفته بود. اعطای دان ۸ از طرف فدراسیون جودو برای بنده هیچ ارزشی نداشته است.

اصل فلسفه جودو احترام، ادب، تفکر و سخت کوشی است، اما متاسفانه حلقه مفقود شده در جودوی ایران می‌باشد.

همیشه آرزوی سربلندی برای کشور عزیزم را خواهانم؛ و من الله توفیق

محمود میران"

میران همچنین در اعتراض به این اتفاقات، حکم دان هشتی را که آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به او داده بود، پاره کرد که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

استعفای میران از فدراسیون جودو در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۳۰۷۰۴۲۰۹، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین