پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
از ابتدای انقلاب با حاکم کردن ایدئولوژی به سمت نوعی آرمانگرایی‌های آرزو محور حرکت کردیم و از اهداف واقعی انقلاب هم تا حدی باز ماندیم. حداقل سرعت کارمان در این مسیر برای چنین برداشت‌های اشتباهی، بشدت کاهش پیدا کرد. کودک را در نقش بزرگسال تصور کردیم و بزرگسال را در نقش علامه؟ توان فکری و سطح تدریجی رشد و تحول را منکر شدیم و نتیجه این شد که نه در کودکی، کودکی کردیم و نه در بزرگسالی، بزرگسالی. یامین پور معترض است که چرا در قانون سمن‌ها، حداقل شرط سنی ۲۵ سال را برای تاسیس سمن در نظر گرفته اند؟ باید از ایشان پرسید که حتی فرد ۲۵ ساله، توان مدیریتی کافی دارد؟ آیا صرف انگیزه و علاقه و حتی تبحر فنی، دلیلی بر توان اداره می‌شود؟ آیا فکر نمی‌کنی، که به راحتی بتوان یک جوان خام را جهت داد و عکس وظایف و دغدغه مندی‌ها هدایتش کرد؟ وقتی امثال تو بدون سوابق کافی معاون وزیر می‌شود و سازمانی را به چالش مبتلا می‌کند، چرا می‌خواهی تکرار اشتباه صورت پذیرد آقای یامین پور؟!
شعار سال: از ابتدای انقلاب با حاکم کردن ایدئولوژی به سمت نوعی آرمانگرایی‌های آرزو محور حرکت کردیم و از اهداف واقعی انقلاب هم تا حدی باز ماندیم. حداقل سرعت کارمان در این مسیر برای چنین برداشت‌های اشتباهی، بشدت کاهش پیدا کرد. کودک را در نقش بزرگسال تصور کردیم و بزرگسال را در نقش علامه؟ توان فکری و سطح تدریجی رشد و تحول را منکر شدیم و نتیجه این شد که نه در کودکی، کودکی کردیم و نه در بزرگسالی، بزرگسالی. یامین پور معترض است که چرا در قانون سمن‌ها، حداقل شرط سنی ۲۵ سال را برای تاسیس سمن در نظر گرفته اند؟ باید از ایشان پرسید که حتی فرد ۲۵ ساله، توان مدیریتی کافی دارد؟ آیا صرف انگیزه و علاقه و حتی تبحر فنی، دلیلی بر توان اداره می‌شود؟ آیا فکر نمی‌کنی، که به راحتی بتوان یک جوان خام را جهت داد و عکس وظایف و دغدغه مندی‌ها هدایتش کرد؟ وقتی امثال تو بدون سوابق کافی معاون وزیر می‌شود و سازمانی را به چالش مبتلا می‌کند، چرا می‌خواهی تکرار اشتباه صورت پذیرد آقای یامین پور؟!


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
عالی بود
مملکت بچه بازی بشه همینه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین