پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، اعلام کرد: به زودی چند کشور آفریقایی، ویزا را برای ایرانیان به مدت دو هفته الی سه هفته بر می‌دارند. ایران به کانون دیپلماسی در منطقه تبدیل شده است و این موضوع دارای اثر‌های اقتصادی و تجاری خوبی برای کشور ما است.
شعار سال: مهدی صفری با بیان این‌که «چند کشور آفریقایی در چند هفته آینده برای مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانیان بر می‌دارند» گفت: این کشور‌ها، کشور‌های آفریقایی پولدار هستند که قدرت خرید بالایی دارند و قرار است تیم‌هایی از این کشور‌ها در این ارتباط به ایران سفر کنند.

این دیپلمات ارشد ایرانی در ادامه گفت‌وگوی خود با برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با تاکید بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی تصریح کرد: اگر ارتباطات تجاری و و اقتصادی خود را با دیپلماسی مناسب و پیگیرانه پیش ببریم و قول‌ها و توافقات خود با دیگر کشور‌ها را عملیاتی و اجرایی کنیم، قطعا کشور‌های مختلف با ما در حوزه‌های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی کار می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به سفر‌های دیپلماتیک مقامات کشور‌های مختلف منطقه و کشور‌های همسایه به تهران طی روز‌های گذشته خاطرنشان کرد: ایران به کانون دیپلماسی در منطقه تبدیل شده است و این موضوع دارای اثر‌های اقتصادی و تجاری خوبی برای کشور ما است.

تعداد بازدید : 0

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی و خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۹۷۹۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین