پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
فرماندار هیرمند گفت: لحظاتی قبل بین نیرو‌های مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های طالبان در منطقه شغالک شهرستان هیرمند درگیری شده است.
شعار سال: فرماندار هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: از لحظاتی قبل بین نیرو‌های مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه طالبان در مرز شهرستان هیرمند درگیری ایجاد شده است.

میثم برازنده اظهارداشت: لحظاتی قبل بین نیرو‌های مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های طالبان در منطقه شغالک شهرستان هیرمند درگیری شده است.

وی بیان کرد: این درگیری بین نیرو‌های مرزبانی و گروه طالبان همچنان ادامه دارد.
تعداد بازدید : 101
واکنش معاون امنیتی وزیر کشور به درگیری امروز نیرو‌های مرزبانی ایران با طالبان

معاون امنیتی وزیر کشور:برابر گزارش‌های واصله دیروز تعداد محدودی از نیرو‌های مرزبانی افغانستان در منطقه زهک بین میل ۵۶ و میل ۵۷ بدون رعایت حدود جغرافیایی و مرزی دست به اقدامات تحریک‌آمیزی زدند.

مرزبانی ایران با مدیریت صحنه و جلوگیری از تشدید تنش‌ها موضوع را مدیریت و خاتمه پیدا کرد.

متاسفانه امروز در همان منطقه نیرو‌های مرزبانی افغانستان دست به اقدامات تحریک‌آمیز دیگری زدند و به سمت نیرو‌های مرزبانی ایران اقدام به تیراندازی کردند.

متقابلاً نیرو‌های مرزبانی ایران نیز پاسخ این تیراندازی را دادند. در ساعت یک و نیم بعد از ظهر پس از حدود یک ساعت درگیری محدود این موضوع با مدیریت و تسلط مرزبانی جمهوری اسلامی خاتمه پیدا کرد.

لازم است نیرو‌های مرزبانی افغانستان به حدود جغرافیایی و مرزی توجیه بشوند. بار‌ها این موضوع به مقامات افغانستانی گوشزد شده است که باعث نشود تنش‌های محدود علی‌رغم خواست دو طرف صورت بگیرد.
تعداد بازدید : 27
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:785011،aftabnews.ir / و کانال تلگرامی دنا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین