پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیر‌های هزینه‌بر اقدام کنیم.افکار عمومی از ایشان سوال می کند که اگر سیل قابل مدیریت است، پس چرا تاکنون به مدیریت آن اقدام نشده است؟ آیا مدیران دستگاه ها با محوریت سازمان محیط زیست را به اتهام اهمال باید مواخه کرد؟

شعار سال: «علی سلاجقه» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره سیل اخیر به خبرنگاران گفت، نحوه مدیریت حوادث مهم است و سیل کاملاً قابل مدیریت بوده و این موضوع به عنوان نقشه راهبردی برای همه دستگاه‌ها باید مدنظر قرار بگیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اگر دو سال سیل و زلزله نیاید جای تعجب دارد، در عین حال تصریح کرد: باید به جای کار‌های هزینه‌بر، بتوانیم با روش‌های اصولی سیل را مدیریت کنیم.

افکار عمومی از ایشان سوال می کند که اگر سیل قابل مدیریت است، پس چرا تاکنون به مدیریت آن اقدام نشده است؟ آیا مدیران دستگاه ها با محوریت سازمان محیط زیست را به اتهام اهمال باید مواخه کرد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۰۲۵۰۳۸، snn.ir 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
برای خودش گفته، شما جدی نگیرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین