پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
وزیر نیرو گفت: هیچ برنامه‌ای برای واردات آب نداریم و در حوزه دیپلماسی، درباره اجرای طرح‌های مشترک آبی، توسعه صادرات خدمات فنی‌ومهندسی و حقابه‌ها، با کشور‌های دیگر در حال مذاکره هستیم.
شعار سال: علی‌اکبر محرابیان با بیان اینکه مذاکرات تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: برای صادرات خدمات فنی و مهندسی و حقابه‌ها به نقاط خوبی دست یافته‌ایم.

وی افزود: تقویت دیپلماسی آب و انرژی، جزو اولویت‌های سیاست خارجی دولت سیزدهم است و از ابتدای روی کار آمدن دولت مردمی با تأکید‌های رئیس‌جمهوری، این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

وزیر نیرو درباره برنامه وزارت نیرو برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: پروژه‌ها در حوزه‌های آب، برق و آبفا اولویت‌بندی شده است؛ به طوری که ٢٣٠ پروژه اولویت‌دار در حوزه آب و آبفا و حدود ٥٠ پروژه اولویت‌دار نیز تنها در بخش نیروگاهی در دستور کار داریم و معادل همین عدد نیز در خطوط انتقال و پست و شبکه مورد توجه است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۹۸۰۰۸، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین