پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
بررسی وضعیت مدارک تحصیلی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، نتایج دور از تصوری را نشان میدهد. مدیر عامل این شرکت یعنی عبدالکریم نعناکار دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم قرآنی بوده و غلامحسین مصلح رئیس هیئت مدیره این شرکت با مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی مشغول به فعالیت است.
شعار سال: شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که با نماد حفارس در بازار سرمایه فعالیت می‌کند اسم آشنایی برای فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری و بازار بورس است. این شرکت که سه ماهه نخست سال جاری را با زیان انباشته ۷۵۲ میلیارد ریالی پشت سرگذاشت در ترکیب هیئت مدیره خود غلامحسین مصلح و عبدالکریم نعناکار را به عنوان رئیس و نائیب رئیس هیئت مدیره دارد و نعناکار وظیفه هدایت این شرکت را نیز عهده دارست. مسعود سیدی، علی اصغر حسینی و پیمان اسراری نیز دیگر اعصای هیئت مدیره این شرکت را تشکیل میدهند.
 
جولان مدارک تحصیلی غیرمرتبط در بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس خلیج

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس خلیج در زمینه‌های ذیل است؛

ایجاد و اداره ترمینال‌ها و تعمیرگاه‌ها و ایستگاه‌ها و احداث انبار‌های مناسب و انبارداری و سرمایه گذاری و مشارکت جهت ساخت پایانه‌های تجاری و تخلیه و بارگیری و انجام امور مربوط به افزایش نیروی کشتی و ترابری
هر گونه عملیات از جمله تأسیس شرکت‌های فرعی، خریداری و تملک شرکت‌های سهامی دیگر با حق فروش آن‌ها که برای توسعه و پیشرفت موضوع شرکت ضروری یا مفید باشد
واردات کلیه ماشین آلات و قطعات یدکی موردنیاز
انجام کلیه عملیات بازرگانی مجاز.

اما همانطور که در پورتال شرکت مشاهد می‌شود این شرکت می‌تواند با ورود به بخش‌های مختلف خدمات پشتیبانی فعالیت خویش را گسترش دهد. اما مسئله‌ای که در زمینه فعالیت‌های رو به رشد این شرکت که قصد دارد در حوزه‌های بین المللی حضور پر رنگ داشته باشد این است که آیا پتانسیل دستیابی به هدف از گلوگاه مدارک تحصیلی غیرمرتبط مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره می‌گذرد؟

نتایج بررسی‌ها در خصوص شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس روشن می‌کند مدیر عامل این شرکت یعنی عبدالکریم نعناکار دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم قرآنی بوده و غلامحسین مصلح رئیس هیئت مدیره این شرکت با مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی مشغول به فعالیت است.
 
جولان مدارک تحصیلی غیرمرتبط در بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس خلیج

با توجه به گستردگی روزافرون صنعت حمل و نقل در دنیا که در سال‌های آتی به واسطه بحران انرژی اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند آیا داشتن این مدارک تحصیلی نزد مدیران ارشد در خور مدیران آن خواهد بود؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رصد روز، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:، rasaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین