پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
واقعا این آقای وزیر می داند چه می گوید ؟ کسی نیست که به ایشان بگوید که اولویت ها چیست و حدود وظایفش به چه میزان است؟ کسی نیست که به ایشان بگوید که برقراری پرواز مسافربری ، تابع شرایط ویژه است؟ امان از بی تدبیری ها ، امان .
شعار سال: سید جواد ساداتی نژاد در جلسه با کارکنان جهاد کشاورزی استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به محدودیت امکانات و نیروی انسانی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی استفاده از فناوری‌های نوین و ماهواره‌ای در این راستا ضرورت دارد و به همین منظور از داده‌های ماهواره خیام استفاده خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تخریب بنا‌ها که سرمایه ملی برای آن‌ها هزینه شده اقدامی سخت است، اما باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی این کار انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه مجموعه جهاد کشاورزی در زمینه نظارت بر بازار تجربه نداشت، اما پس از انتقال این وظیفه از صمت به جهاد کشاورزی موفق عمل کردیم و در ایام نورز بازار وضعیت خوبی داشت.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به کمبود نیر از ظرفیت بازنشستگان و بسیج برای نظارت و کنترل بازار استفاده کردیم و شاهد عملکرد مناسب در این حوزه بودیم.

وی بیان کرد: در سال جاری علاوه بر افزایش خرید تضمینی گندم افزایش ۲۰ درصدی تولید برنج و ۲۵ درصدی تولید جو را شاهد بودیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: یکی از مواردی که در جهاد کشاورزی مورد توجه است افزایش تولیدات در کنار صرفه جویی در مصرف آب است و در این راستا باید گلخانه‌های کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشت قراردادی یکی از اهداف و اولویت‌های جهاد کشاورزی است و با این کار دغدغه فروش محصولات برای کشاورزان وجود ندارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳ شهریور  ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۷۰۲۶۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین