پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیاری از مردم اعلام می‌کنند که جریمه‌ها پیامک نمی‌شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک برای مردم ارسال می‌شود و اگر کسی پیامکی دریافت نمی‌کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.
شعار سال: سردار هادیانفر با اشاره به مشکلات صدور کارت سوخت برای رانندگان اظهار کرد: صدور کارت سوخت دچار مشکلاتی شده و دلیل آن هم این است که کارخانه‌ای که صدور کارت را انجام می‌دهد (واقع در شیراز) دچار عقب ماندگی شده است.

وی ادامه داد: شرکت نفت اصرار دارد که هر فرد برای سوخت گیری باید از کارت سوخت خودش استفاده کند و به همین دلیل تقاضا هم افزایش پیدا کرده است.
 
رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: اینکه اعلام شده برای صدور کارت سوخت، آدرس‌ها دچار مشکل شده است، باید بگویم آنچه ما در اختیار شرکت نفت می‌گذاریم، آدرس‌هایی است که متقاضیان اعلام کرده اند.

وی افزود: در اپلیکیشن پلیس من، مردم می‌توانند آدرس خود را ویرایش کنند، بنابراین مشکل از سمت پلیس نیست.

سردار هادیانفر گفت: بسیاری از مردم اعلام می‌کنند که جریمه‌ها پیامک نمی‌شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک برای مردم ارسال می‌شود و اگر کسی پیامکی دریافت نمی‌کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادنیوز، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۵۱۸۶۷۰، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین