پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پیامک جریمه برای شماره تلفنی که در سوابق پلیس موجود است ارسال می‌شود و گر وسیله نقلیه‌ای واگذار می‌شود باید مشخصات مالک جدید در سامانه شماره‌گذاری پلیس ثبت شود.
شعار سال: سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره ارسال نشدن پیامک تخلف به رانندگان اظهار کرد: پیامک جریمه برای شماره تلفنی که در سوابق پلیس موجود است ارسال می‌شود.

او افزود: اگر وسیله نقلیه‌ای به دیگری واگذار می‌شود باید مشخصات مالک جدید در سامانه شماره‌گذاری پلیس ثبت شود.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: افرادی داریم که خودروی‌شان را به صورت وکالتی به فروش رسانده‌اند، بدون این که اطلاعات در سامانه شماره‌گذاری ثبت شده باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: قانون می‌گوید حتما افراد برای معامله وسایل نقلیه به مراکز شماره‌گذاری مراجعه کنند به دلیل این است که اطلاعات و سوابق مالک جدید در مراکز شماره‌گذاری ثبت شود تا اگر تخلفی صورت گرفت پیامک جریمه به دارنده جدید وسیله نقلیه ارسال شود.

او خاطرنشان کرد: فردی که با وکالت صاحب خودرو شده تا زمانی که در مراکز شماره‌گذاری مراجعه نکند پیامک تخلف به مالک قبلی ارسال می‌شود و به همین دلیل است که گاهی برخی از افراد اعلام می‌کنند پیامک جریمه برای من ارسال نشده است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۵۵۳۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
نمیشه قانونی هم برای وکالت گذاشت که شماره موبایل براشون ثبت بشه و پیامک هم بیاد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین