پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
آقای پلیس راهور می‌دانند به چند سوال رسانه تا الان پاسخ نداده اند؟ آقای پلیس درباره چه چیزی صحبت می‌کنه؟ ... او را دعوت می‌کنیم در یک جای گل و بلبلی و به او تذکر می‌دهیم و عواقب سرعت غیرمجاز را یادآور می‌شویم و.. بابا تو رو خدا از تخیل خارج بشین. با چند دعوت که فصل بهار نمی‌یاد و عملکرد، اما و اگر دار عزیزان در راهور تطهیر نمی‌شه؟ آیا خبر دارید همکاران قبض بدست شما دوباره شروع کردند به جریمه برای پارک؟ حتما می‌گویید جای پارک ممنوع جریمه هم دارد. بله دارد، اما وقتی شمای پلیس به وظیفه نظارتی ات برای تهیه پارکینگ توجه نمی‌کنی، من مجبور به تخلف می‌شوم. راستی در رابطه با شیشه دودی و چراغ زنون چکار کردی آقای پلیس؟ چند درصد سرعت گیر‌های شما استاندارده؟ هنوز تونستید واژگان سازمانی خاص رو برای تذکر به رانندگان خاطی از پشت بلندگوی ماشین شکیل پلیس ابلاغ کنید؟ و ... خیلی دوست داریم که یک روز شاهد فعالیت استاندارد پلیس راهور باشیم. با همه دلخوری شهروندان از همکاران تان، باز خسته نباشید.
شعار سال: برخوردهای شبانه با تخلفات سرعت چگونه انجام شده و چه سرنوشتی در انتطار متخلفان است.
در نیمه شب که به نظر می‌رسد، ترافیک تهران رو به آرامش است و شاید میزان تخلفات رانندگی هم کمتر شود، اما تخلف دیگری درست در همین ساعت‌ها، در بزرگراه‌های تهران آغاز می‌شود. هر شب رانندگانی هستند که از آرامش نسبی بزرگراه‌ها استفاده کرده و با چندین‌برابر سرعت مجاز، حتی در نقاط پر خطر تهران، رانندگی می‌کنند.

خودروی تیبا با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در حال تردد در یکی از بزرگراه‌های تهران تحت کنترل تصویری دوربین‌های پلیس قرار گرفت.

پلیس راهور در خصوص ایران صحبت می‌کنه؟
 
پلیس راهور در خصوص ایران صحبت می‌کنه؟
تهران از یک شبکه بزرگراهی متعدد تشکیل شده‌است. تقریبا در همه محور‌های دسترسی به این کلان شهر، یک بزرگراه وجود دارد. با این‌حال باز هم حجم ترافیکی تهران بیش از این نیازهاست، اما در همین شبکه خطوط ارتباطی تهران تخلفاتی صورت می‌گیرد که می‌تواند بدترین حوادث را به دنبال داشته باشد. تخلفاتی که پلیس را بر آن داشته تا دست به ابتکار عمل تازه‌ای بزند.
 
تعداد بازدید : 8


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۳شهریور۱۴۰۰، کد خبر: asriran.com/۸۰۲۹۷۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین