پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: گاهی مرجع قضایی در نامه مکتوب به پلیس اعلام می‌کند از ارائه خدمات به وسیله نقلیه با این مشخصات خودداری شود و یا وسیله نقلیه توقیف شود که این نوع شکایت از طریق مراجع قضایی به پلیس ارسال می‌شود.
شعار سال: برخی از مخاطبان ما اعلام کردند که پیامک جریمه برای آن‌ها ارسال نشده و هنگام نقل وانتقال خودرو متوجه شکایت پلیس به دلیل تردد غیر مجاز شده اند به همین دلیل ما این موضوع را از پلیس راهور پیگیری کردیم.

در این باره سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: پلیس راهور زمانی به رانندگان پیامک ارسال می‌کند که خودروشان جریمه بالای ۳ میلیون تومان داشته باشند. این پیامک جهت یادآوری به رانندگان است که برای پرداخت جریمه مراجعه کنند.

او افزود: اگر رانندگان جریمه بالای ۳ میلیون تومان داشته باشند خدمات به آن‌ها ارائه نمی‌شود و در صورت پرداخت نکردن جریمه، وسیله نقلیه توقیف خواهد شد.

جهانی با اشاره به اینکه گاهی برخی شکایت از مراجع قضایی به پلیس راهور ارجاع می‌شود، گفت: مرجع قضایی در نامه مکتوب به پلیس اعلام می‌کند از ارائه خدمات به وسیله نقلیه با این مشخصات خودداری شود و یا وسیله نقلیه توقیف شود که این نوع شکایت از طریق مراجع قضایی به پلیس ارسال می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور اضافه کرد: وقتی مالک وسیله نقلیه برای دریافت خدمت به پلیس راهور مراجعه می‌کند با عنوان گزارش شکایت مواجه می‌شود در این صورت باید از طریق پلیس راهنمایی رانندگی به دستگاه مربوطه معرفی تا برای رسیدگی به مرجع قضایی حاضر شود.

او خاطرنشان کرد: در صورت رفع شکایت از سوی مرجع قضایی سابقه آن پاک می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۷شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۴۵۳۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین