پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
خط تولید واکسن سازی (بیولوژیک) شرکت اسوه با حضور دکتر فرزین مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین مدیران و مسئولان شرکت اسوه افتتاح شد. با وجود زیر ساخت‌های موجود و راه اندازی خط تولید واکسن، این شرکت ماهانه توان تولید ۲ میلیون دوز انواع واکسن را داشته و این ظرفیت تولیدی علاوه بر ارتقا توان فنی و تولیدی کشور در صنعت دارو و واکسن، بستر را برای اشتغال ۴۰ نفر و ممانعت از خروج میلیون‌ها دلار در سال فراهم نموده است.

شعار سال: توسعه صنعت دارو سازی با تاکید بر تولید انواع واکسن‌ها بعنوان تولیدات موثر بر پیشگیری، یکی از اولویت‌های سیاست‌های بخش بهداشت و درمان کشور است. پرداختن به این مهم علاوه بر ظرافت‌های فنی و فناورانه خاص، نیازمند حمایت‌های مالی بسیار بالا است. اخیرا شرکت دارو سازی اسوه، برای راه اندازی خط تولید واکسن، ورود نموده و بانک ملی دوشادوش این شرکت، حمایت‌های لازم مالی و اعتباری را مبذول داشته است.

افتتاح خط تولید واکسن سازی شرکت اسوه با حضور دکتر فرزین
دکتر فرزین در مراسم افتتاح خط واکسن داروسازی اسوه با بیان این که راهبرد اصلی بانک ملی ایران خروج از بنگاه داری است، تاکید کرد: این بانک به عنوان حامی حوزه بهداشت و درمان کشور همواره با ارائه خدمات و استفاده از ابزار‌های جدید مالی و اعطای اعتبارات مورد نیاز، حامی صنعت دارویی کشور است. بر این قاعده، در اولویت قرار دادن و حمایت از دستاورد‌های شرکت‌های دارویی و دانش بنیان فعال یکی از سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران بوده و با تمام توان از ظرفیت‌های خود در زمینه حمایت از شرکت‌های دارویی جهت کاهش یا قطع وابستگی کشور به واردات دارو استفاده حداکثری خواهیم کرد. معتقدیم که افزایش توان تولیدی شرکت‌های دارویی و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت سبب تقویت توان حمایتی از خانواده‌ها در زمینه دارو و سلامت خواهد شد و تعامل و همکاری‌های دو جانبه بین بانک و شرکت‌های دانش بنیان بستر‌های خودکفایی، رونق تولید و اشتغالزایی را فراهم خواهد ساخت.
افتتاح خط تولید واکسن سازی شرکت اسوه با حضور دکتر فرزین
مهدی بخشایش مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های بانک ملی ایران در جهت ارتقای کیفیت تولیدات این شرکت گفت: با افتتاح خط تولید واکسن سازی در این شرکت، برای حدود ۴۰ نفر اشتغالزایی و میلیون‌ها دلار صرفه جویی ارزی می‌شود. از آنجا که دستیابی به فناوری تولید واکسن و محصولات دارویی جدید گامی مهم در صنعت داروسازی کشور بوده، دارو سازی اسوه همواره دست یابی به شیوه‌های داروسازی نوین و فرمولاسیون فرآورده‌های جدید دارویی با کیفیت با هدف رفع نیاز دارویی کشور را سر لوحه کار قرار داده است. بخشایش افزود، امسال موفق به تولید واکسن کویید ۱۹ شدیم و در همین راستا و با عنایت خداوند و همیاری بانک ملی، قادر به افتتاح خط تولید واکسن سازی شرکت برای تولید واکسن‌های مورد نیاز وزارت بهداشت شدیم. با وجود زیر ساخت‌های موجود و راه اندازی خط تولید واکسن، این شرکت ماهانه توان تولید ۲ میلیون دوز انواع واکسن را دارد.
افتتاح خط تولید واکسن سازی شرکت اسوه با حضور دکتر فرزین
لازم به توضیح است که، شرکت داروسازی اسوه با تولید بیش از ۱۲۰ محصول انواع اشکال دارویی تخصصی و فوق تخصصی درمانی و پیشگیرانه، سالانه بخش قابل توجهی از سبد محصولات دارویی کشور را تامین می‌کند.

 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین