پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
نخستین پرواز مسافری بین المللی روز چهارشنبه از مبدا فرودگاه بین المللی پیام استان البرز با هدف خدمات رسانی به زایران عتبات عالیات و اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف انجام شد.

شعار سال: نخستین پرواز مسافری بین المللی روز چهارشنبه از مبدا فرودگاه بین المللی پیام استان البرز با هدف خدمات رسانی به زایران عتبات عالیات و اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف انجام شد.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقبال خوب زایران از این پرواز گفت: با اهتمام صورت گرفته از سوی مدیران منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و همکاری دیگر بخش‌های استانی، پرواز‌های اربعین از مبدا پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس برقرار شد.

«سید مهدی جعفری» افزود: با توجه به حجم بالای مسافران برای استفاده از مسیر‌های پروازی، شاهد استقبال خوب زوار از این پرواز‌ها که تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه دارد هستیم.


جعفری خاطر نشان کرد: در صورت تداوم همکاری‌ها این ظرفیت وجود دارد که فرودگاه بین المللی پیام به عنوان یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های منطقه بخشی از بار ترافیکی بر فرودگاه امام خمینی (ره) را بر عهده بگیرد.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود، فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۸۸۷۳۵۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین