پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
مقایسه بودجه گشت ارشاد با بودجه سازمان اورژانس ، دانشگاه صنعتی شریف و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،آمار قابل تاملی را روایت می کند. بودجه گشت کم خاصیت ارشاد ، برابر کل بودجه کانون و دانشگاه صنعتی شریف است. خروجی این کجا و آن کجا؟ بودجه گشت ارشاد بالاتر از مجموع بودجه سازمان اورژانس کشور و کانون پرورش فکری است. وقتی می گوییم بودجه هست ، اما اولویت ها رعایت نمی شود و انحراف بودجه ای داریم، به این گونه موارد اشاره داریم. لازم به توضیح است که بر اساس ادعای برخی منابع، بودجه گشت ارشاد معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده و این رقم معادل ۲.۵ برابر بودجه اورژانس کشور، ۲ برابر بودجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ۱.۵ برابر بودجه دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد.

شعار سال: ادعا شده است که بودجه گشت ارشاد معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده و این رقم معادل ۲.۵ برابر بودجه اورژانس کشور، ۲ برابر بودجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ۱.۵ برابر بودجه دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد.

بودجه گشت ارشاد و بودجه سه نهاد آموزش-درمانی

منتظر دریافت نظرات انتقادی یا تائیدی در خصوص این ادعا هستیم. چرا که از یک طرف باید توجه داشت که بودجه نهادهای نظامی- انتظامی- امنیتی پوشیده بوده و منبع 1000 میلیاردی بودجه گشت ارشاد بر ما هم معلوم نیست(صرف اعتماد به سایت خبری رسمی ، اقدام به تحلیل و انتشار شده است) ،لدا نیاز به بررسی بیشتر و توضیحات دارد. 
اما چنانچه این رقم صحیح باشد، جای مقایسه های تکمیلی وسیع تری با رویکرد توسعه منابع انسانی و تامین منافع ملی، وجود خواهد داشت. 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مستقل آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۰۷۹۰۰، www.mostaghelonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین