پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
سی ان ان نوشت: چند مقام یک کشور غربی که برنامه تسلیحاتی ایران را از نزدیک رصد می‌کند گفتند ایران در حال آماده شدن برای ارسال حدود ۱۰۰۰ عدد سلاح از جمله موشک‌های بالستیک کوتاه برد زمین به سطح و هواپیما‌های بدون سرنشین، به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین است.

شعار سال: سی ان ان نوشت: چند مقام یک کشور غربی که برنامه تسلیحاتی ایران را از نزدیک رصد می‌کند گفتند ایران در حال آماده شدن برای ارسال حدود ۱۰۰۰ عدد سلاح از جمله موشک‌های بالستیک کوتاه برد زمین به سطح و هواپیما‌های بدون سرنشین، به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین است.

در ادامه این مطلب آمده است: این محموله به دقت رصد می‌شود، زیرا این اولین نمونه از ارسال موشک‌های هدایت شونده دقیق ایران به روسیه است که می‌تواند کرملین را در میدان نبرد به نحو قابل توجهی تقویت کند.

به گفته این مقامات، آخرین محموله ارسال تسلیحات از ایران به روسیه شامل حدود ۴۵۰ هواپیمای بدون سرنشین بود که روس‌ها قبلاً از آن‌ها در اوکراین استفاده کرده اند. مقامات اوکراینی هفته گذشته گفتند که بیش از ۳۰۰ پهپاد ایرانی را سرنگون کرده اند.

در حالی که زمان دقیق ارسال محموله به روسیه مشخص نیست، مقامات بر این باورند که این تسلیحات قطعاً قبل از پایان سال میلادی تحویل خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۰۱۳۴۰، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین