پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
گویا آقای شرکت مخابرات هزینه آبونمان تلفن ثابت را، تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و خانواده ها ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است. کانال تلگرامی «دولت بهار» با نوشتن این خبر، از درآمد ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومانی از این افزایش قیمت، روایت کرده و آن را «دست بردن در جیب مردم به سبک دولت انقلابی» خوانده است. واقعا تا کی باید در جمهوری اسلامی شاهد انحصارگری ها و سلیقه محوری ها و تامین هزینه ها از جیب مردم باشیم؟ اصل 44 قانون اساسی مگر اصلاح نشده است؟ مگر مملکت قانون ندارد؟ تا کی ؟ تا کی؟ اگر برایت نمی صرفد کنار بکش آقای مخابرات، هستند سرمایه گذاران داخلی و خارجی که با نصف هزینه تو و یک سوم رانت های داده شده به تو ، حاضر به خدمات رسانی پر کیفیت تر هستند. کنار بکش اگر پای منفعت در کار نیست. مردم احساس غارت شدگی می کنند.

شعار سال: شرکت مخابرات در اقدامی بی سابقه هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و هر خانواده ایرانی چه از خطوط ثابت استفاده کند و چه اصلا استفاده نکند ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است.

افزایش ۲۰ هزار تومانی آبونه تلفن ثابت و درآمد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای دولت
کانال تلگرامی «دولت بهار» با نوشتن این خبر، از درآمد ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومانی از این افزایش قیمت، روایت کرده و آن را «دست بردن در جیب مردم به سبک دولت انقلابی» خوانده است. طبق برخی محاسبات ، مبلغ درآمد کمتر از 700 میلیارد تومان در ماه بوده و در حدود 300 میلیارد تومان برآورد می شود. رقمی که بیدخواه، مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات آن را 263 میلیارد تومان در ماه بیان داشته است.

تعداد بازدید : 4

نکته جالب در ادعاهای عموما کم استدلال بیدخواه، اشاره به هزینه سه میلیون تومانی برای برقراری یک خط تلفن و اخذ هزینه 214 هزار تومانی از مردم است ( منت گذاری روی مردم را نمی توان از این صحبت درک کرد!؟). باید از ایشان پرسید که رقم سه میلیون تومان با کدام توجیه بدست امده است؟ شاید شما بخواهید با بی انضباطی مالی این رقم را به پنج میلیون تومان برسانید؟ ( شرکت مخابرات از جمله شرکت هایی است که بنا به گزارش دیدبان عدالت، تعارض منافع در ان زیاد است) . تا زمانی که روی این شرکت انحصاری در ارایه خدمات که با هزار اما و اگر مثلا خصوصی شده، نظارت حاکمیتی کافی وجود نداشته باشد. داستان همین است و شیوه خدمات رسانی به هر چیز شبیه است ، الا خدمات رسانی بهینه. واقعا درد مردم انقلابی از بعضی از طاغوت بازی ها و انحصارگری ها و سلیقه محوری ها زیر لوای دین و اسلام و هزینه کرد از نظام ، به درد می آید؟ تا کی باید در جمهوری اسلامی شاهد چنین شبهه یاغی گری ها باشیم؟ به نوع رفتار آقای بیدخواه نگاه کنید و شیوه پاسخ دادن هایشان. قصد توهین نداریم، اما قضاوت را هم به خودتان می سپاریم. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ساعدنیوز، تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۲۹۲۸۲،saednews.com ./ سایر منابع .
اخبار مرتبط
برچسب ها: هزینه آبونمان تلفن ثابت ، افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت ، آبونمان تلفن ثابت ، الزام به پرداخت ماهی20هزارتومان به مخابرات برای آبونمان تلفن ، پول زور به مخابرات برای آبونمان تلفن ثابت ، سود700میلیاردی مخابرات از آبونمان تلفن ثابت ، درآمد مخابرات از افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت ، درآمد مخابرات از آبونمان تلفن ، آش کشک خاله مخابرات برای مردم ، دست مخابرات در جیب مردم ، افزایش20هزار تومانی آبونمان تلفن ثابت برای مشترکان ، نرخ تعرفه تلفن ثابت ، نرخ آبونمان تلفن ثابت ، یکه تازی مخابرات برای افزایش سرخود هزینه ها ، کسب درآمد مخابرات از جیب مردم ، شرکت مخابرات یا شرکت سرگردنه ، مخابرات یا شرکت خودسر ، مخابرات یا شرکت انحصارگر ، ذرآمد کثیف از راه انحصار ، درآمد غیر رقابتی مخابرات در ایران ، عدم رضایت عمومی از عملکرد مخابرات ، نارضایتی از خدمات رسانی مخابرات ، انقلاب کردیم که امثال این نوع شرکت های انحصاری را بوجود بیاوریم ، مخابرات با عملکردی ضد مردمی ، عدم انضباط مالی در مخابرات و نوشتن به جیب مشترکین ، کسب درآمد مخابرات یا دزدی از جیب مردم ، بیدخواه مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات ، درآمد ماهیانه 263 میلیارد تومانی با افزایش آبنومان مخابرات ، شرکت گردانی با جیب مردم ، چرا کنار نمی روید تا دیگران بیایند ، احساس غارت زدگی در مردم ، احساس غارت شدگی در مردم
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
خیر نبینن انشاالله ما نون شب نداریم بخوریم بعد مخابرات تو روز روشن داره دزدی می کنه کسی هم جلوش رو نمی گیره آیا این عدالت واقعیه !
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین