پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
چندی پیش وزارت ارتباطات طی جوابیه نامه‌ای، درخواست تمدید اعتبار پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات و داده‌های شرکت مخابرات ایران را تأیید نکرد و ذیل نامه عنوان کرد که مطابق موافقت‌نامه، پروانه مذکور با قیمت کارشناسی و ظرفیت ایجاد شده به "ارائه‌کننده خدمات مخابراتی" جایگزین شده و معرفی شده از سوی سازمان واگذار می‌شود.

شعار سال: چندی پیش وزارت ارتباطات طی جوابیه نامه‌ای، درخواست تمدید اعتبار پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات و داده‌های شرکت مخابرات ایران را تأیید نکرد و ذیل نامه عنوان کرد که مطابق موافقت‌نامه، پروانه مذکور با قیمت کارشناسی و ظرفیت ایجاد شده به "ارائه‌کننده خدمات مخابراتی" جایگزین شده و معرفی شده از سوی سازمان واگذار می‌شود.

پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران تمدید نشد
از همین رو نماد اخابر در جریان درخواست سازمان بورس برای شفاف‌سازی درباره این موضوع اعلام کرده که با پیگیری این شرکت و حسن‌نظر وزیر ارتباطات، مشکل مرتفع خواهد شد و از روز جاری ۱۷ تیرماه جلساتی در این خصوص نیز برگزار خواهد شد و شرکت مخابرات ایران امیدوار به دریافت و تمدید پروانه فعالیت است.

تعداد بازدید : 4


فولاد آلیاژی ایران، فولاژ، در گزارش حسابرسی شده تلفیقی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ به درآمد عملیاتی ۱۳ هزار میلیارد تومانی رسیده که رشد ۳۶ درصدی نسبت به دوره قبل را کسب کرده است. این شرکت در نهایت با ۵۲ درصدی رشد در سود خالص نسبت به دوره قبل رقم ۴ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان را به‌عنوان سود شناسایی شده سال ۱۴۰۱ ثبت کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۹۷۸۶، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین