پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
ده‌ها و صد‌ها و هزار‌ها و میلیون‌ها بار گفته و می‌گوییم که صرف پیشتازی در انقلاب، حضور در جبهه و میادین رزم، حضور در هسته سخت نظام (امنیتی، نظامی و قضایی)، وابستگی به بیوت علما و بزرگان نظام، آقازاده بودن و مواردی همانند، نمی‌تواند دلیلی بر انتصابات مدیریتی باشد. کی می‌خواهیم این اصل را بفهمیم؟ کی می‌خواهیم به خودمان و کشورمان و دین مان و منافع ملی مان احترام بگذاریم؟ کی می‌خواهیم درک کنیم که کار فنی، اهل فن می‌خواهد و .... خسته نشدید از شهوت ریاست و کسب جایگاه و حضور در صحنه؟ چقدر باید کشور و نظام تاوان کم توانی‌ها و حضور نابجای شما را بدهد؟‌ ای کاش شهید می‌شدید و خیابانی را به احترام نامتان به اسم شما می‌کردیم و بعضی داستان‌ها تمام می‌شد. آقای ضرغامی، با شما نزدیکیم و مثل شما بی پرده حرف می‌زنیم. برادر بزرگ ما، با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود. اقتصاد آنلاین و برخط، رسانه، گردشگری و مشاغلی همانند به کما رفته است. چرا فقط جلوی پای خودتان را می‌بینید؟

شعار سال: عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران بعد از نشستی با دانشجویان در دانشگاه شریف در مورد توسعه روابط فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر روی کسب و کار‌ها اثر منفی داشته است، گفت: فقط هم کسب و کار‌های فضای مجازی نیست؛ وضعیت کسب و کار‌هایی که نیاز به فضای مجازی و میزان مشخصی از پهنای باند دارند، مختل شده است.

وی با اشاره به لطمه جدی حوزه گردشگری در این مدت، اظهار کرد: این امر، به دلیل انتشار تصاویری است که از ناآرامی و عدم امنیت به خارج ارسال می‌شود و امنیت را مخدوش نشان می‌دهد؛ در حالی که این طور نیست و مردم در کشور امنیت دارند.

ضرغامی باز بجای ارایه راهکار و برنامه، درد دل کرد و پیشنهاد کارشناسی داد؟!
ضرغامی در ادامه بیان کرد: در شرایطی که جام جهانی قطر را در پیش داریم و برنامه‌ریزی‌هایی هم برای حضور گردشگران جام جهانی در ایران شده بود، بر اساس گزارش از فعالیت آژانس‌ها جلوگیری شده است. حتی افرادی که آماده سفر به ایران بودند و سوار هواپیما شده بودند، با آن‌ها صحبت شده و کل یک تور از هواپیما خارج شده است.

وی افزود: این مشکل فعلا وجود دارد که. امیدواریم از این مقطع عبور کنیم تا به جایگاه شایسته ایران در حوزه گردشگری برسیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مشکلات جدی در بخش گردشگری داریم که به زودی این مشکلات را تبیین می‌کنم، یکی از مسائل در حوزه گردشگری را روادید عنوان کرد.

وی بیان کرد: اکنون با کشور‌های محدودی لغو روادید داریم که برای پیشرفت در گردشگری باید روادید را لغو کنیم.

ضرغامی با بیان اینکه روسیه ظرفیت خوب گردشگرفرست دارد و می‌توانیم تعداد گردشگر را از طرف آن‌ها تأمین کنیم، گفت: مشکلاتی از جهت روادید و لغو یک طرفه روادید داریم که طرح وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید با روسیه هم به جایی نرسید و در دولت با آن مخالفت شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: اگر بخواهیم گردشگری جمهوری اسلامی بهبود یابد، باید روادید را با کشور‌های زیادی لغو کنیم.

تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایکنا، تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۰۹۷۵۷۵، iqna.ir/ و سایر منابع
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین