پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری طی دو روز در تالار وزنه برداری آزادی برگزار می‌شود. رسول معتمدی وزنه‌بردار ۲۳ ساله ایران هم در این مسابقات به روی تخته رفته است. اما هنگام مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی به شدت مصدوم شد؛ معتمدی شانس نخست وزنه برداری ایران برای رقابت‌های جهانی کلمبیا بود و حالا باید منتظر ماند و دید آیا با این مصودمیت به رقابت‌های جهانی کلمبیا می‌رسد یا نه.

شعار سال: در هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری ستاره تیم ملی به شدت مصدوم شد.

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری طی دو روز در تالار وزنه برداری آزادی برگزار می‌شود. رسول معتمدی وزنه‌بردار ۲۳ ساله ایران هم در این مسابقات به روی تخته رفته است.

مصدومیت رسول معتمدی، شانس نخست وزنه برداری ایران برای رقابت‌های جهانی کلمبیا+عکس
این وزنه‌بردار در هفته نخست لیگ هنگام مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی به شدت مصدوم شد؛ مصدومیتی که در نگاه اول شبیه به آسیب‌دیدگی محمدحسین برخواه در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۰۳ بود. معتمدی به بیمارستان اعزام شده و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نیست.

مصدومیت رسول معتمدی، شانس نخست وزنه برداری ایران برای رقابت‌های جهانی کلمبیا+عکس
معتمدی شانس نخست وزنه برداری ایران برای رقابت‌های جهانی کلمبیا بود و حالا باید منتظر ماند و دید آیا با این مصودمیت به رقابت‌های جهانی کلمبیا می‌رسد یا نه.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۹۱۱۱۱۶، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین