پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
اسنپ، تپسی و سه پیام‌رسان ایرانی سروش، بله و آی‌گپ از گوگل پلی حذف شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نه تنها خود اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی حذف شده بلکه به طور کلی اکانت متعلق به این شرکت‌ها از گوگل پلی حذف شده است.

شعار سال: اسنپ، تپسی و سه پیام‌رسان ایرانی سروش، بله و آی‌گپ از گوگل پلی حذف شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نه تنها خود اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی حذف شده بلکه به طور کلی اکانت متعلق به این شرکت‌ها از گوگل پلی حذف شده است.

حذف برخی از این اپلیکیشن‌ها از عصر روز گذشته ۲۴ آبان رخ داده و برخی از آن‌ها نیز ظهر امروز حذف شدند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که گوگل به دلیل تحریم این اپ‌ها را حذف کرده.

یکی از کسب‌وکار‌ها دریافت ایمیل مربوط به تحریم را به دیجیاتو اعلام کرد. هنوز، ولی جزئیات قطعی مشخص نیست.

این موضوع زمانی عجیب می‌شود که طی ماه‌های اخیر برخی تحریم‌های فناوری در خصوص کاربران و کسب و کار‌های آنلاین ایرانی برداشته شده بود، اما حالا بار دیگر به نظر می‌رسد که خود گوگل دست به حذف یک سری از اپلیکیشن‌های ایرانی زده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۷۸۱۴۹، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین