شعارسال: کانال تلگرامی رسانه دیدار نیوز در قالب صدای مردم اقدام به انعکاس موضوع و مشکلی نموده که ضرورت شفاف سازی توسط اسنپ را الزامی میکند. از جانب یک مشتزی روایت شده، چهاردهم فروردین، ۵ ساعت قبل از پرواز بندرعباس به تهران، هواپیمایی آتا، به شماره پرواز ۵۷۲۸، از طرف اسنپ پیامکی برایم ارسال شد: «پرواز ساعت ۲۱ شما به سمت تهران لغو گردید. وجه بلیت تا ساعات آینده به شما عودت خواهد شد.».
پشتیبانی اسنپ بلافاصله باهام تماس گرفت و ازم خواست روی لینکی که ارسال میشه کلیک کنم و پرواز رو خودم لغو کنم! تا هزینهی ۴ عدد بلیتی که خریده بودم به حسابم واریز بشه. بعدش هم از من خواستن شکیبا باشم تا بلیت دیگری جایگزین کنن، در انتها هم بهمن اطلاع دادن متأسفانه تا ۴ روز دیگه همهی پروازها از بندرعباس به تهران پر شده و بلیتی نیست. وقتی بهشون گفتم وظیفهی شما اسکان مسافرها و پرداخت جریمهست بهمن گفتن از این اتفاقها میافته، خیلی طبیعیه، مثل اینکه تا حالا با هواپیما سفر نکردی!.
نزدیکترین فرودگاه به بندرعباس که هنوز به تهران بلیت داشت عسلویه بود. ۴ عدد بلیت عسلویه خریدم. ۷ ساعت بین این دو شهر فاصله است و ما مجبور بودیم شبانه حرکت کنیم و تو فرودگاه عسلویه بخوابیم تا ساعت ۹ صبح سوار هواپیما بشیم..
از شانس بد اسنپ تصمیم گرفتم قبل از حرکت، به فرودگاه مراجعه کنم و جویا بشم چرا اسنپ تاکید داره خودم پرواز رو لغو کنم. متوجه شدم علاوه بر من ۳۰ مسافر دیگه هم که از اسنپ بلیت تهیه کرده بودن برای شکایت تا فرودگاه اومدن.
پس از کلی پیگیری متوجه شدیم که اصلن پرواز لغو نشده، و حتی ما کارت پرواز هم داریم و این درخواست از سوی اسنپ برای لغو فوری بلیتهایمان یک علت بیشتر نداشته: فروختن بلیت بیشتر با مبلغ گزافتر به مشتریانی که دیرتر بلیت تهیه کردن و لغو بلیتهای ما ۳۰ نفر که زودتر و با مبلغ کمتر بلیت خریدیم! حالا بماند که خیلیها هم حوصله نکردن تا فرودگاه بیان و فکر کردن واقعا پرواز کنسل شده.
خلاصه پس از جنجالی که در فرودگاه به وجود اومد پشتیبانی پرواز آتا ناگزیر برای همهی ما بلیت صادر کرد. دوباره با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم، از من خواست با همون پرواز بندرعباس سفر کنم و پرواز دوم رو خودش حلوفصل میکنه..
از اون تاریخ تا امروز (بیش از یکماه) منتظرم که هزینهی پرواز دوم که به خاطر دروغگویی و بیمسئولیتی اسنپ خریدم، عودت داده بشه و بارها با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم و همهی ماجرا رو توضیح دادم، اما هر دفعه با لحن حقبهجانبی من رو از سرشون باز کردند
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون (با تاکید بر کانال تلگرامی دیدارنیوز)
سلام
لطفا مصداق کلاهبرداری رو ذکر کنید
سلام
شما که درباره موضوع حرفی نزدید و تنها گلایه کردید. موضوع چیه؟
سلام.وقت بخیر..وای به روزی که بگندد نمک..من شنیده بودم اسنپ کلاهبرداری میکنه لی مخالفت میکردم.و الان۲۰روز هست که دروغها و حروم خوری و دزدی و کلاهبرداری پشتیبانی و بعضی از فروشگاههای طرف قراردادشون بهم ثابت شد.با سند و مدرک میگم.دزدی و کلاهبرداری شاخ و دم نداره ۲۰روزهست باهاشون درگیرم.خدا لعنتشون کنه.حالا باید دائما از کار و زندگی بزنیم تو سایتهای شکایت از فروشگاههای اینترنتی که معلوم نیست با چه پارتیها و پولهایی نماد اعتماد تجارت الکترونیک میگیرند اسنپ اسطوره کلاهبرداری هس
من به عنوان راننده یه تخفیف خرید ۶۵۰تومانی برام آورد منم به اسنپ اعتماد کردم وخریدمو انجام دادم که الان تو دام اسنپ افتادم
سلام
درد و دل شما متینه ، اما در کامنت فوق دارید اتهام وارد می کنید. آیا بهتر نبود بجای این شیوه نگارش، اصل ماجرا را توضیح می دادید تا شاید مورد استفاده دیگران هم قرار بگیرد
ممنون از شما
اسنپ راننده میگه زنگ بزن به اسنپ کارفیکس اون میگه به مامربوط نمیشه
اسنپ راننده یه کد تخفیف ۶۵۰ آورد منم به اسنپ اعتماد کردم وخریدمو انجام دادم الان نه فروشگاه طرف قرارداد اسنپ جوابمو میده نه پشتیبانی ماهم کارو زندگی داریم نمیتونم که هرروز دنبال این باشم که ببینم خریدم چی شد بعد از ۲۰روز
داخل سایت فروشگاه طرف قرار داد زده بازگشت وجه درصورت عدم رضایت بهشون پیام دادم که خریدمو لغو کنیم وجه ش رو برام برگردونین
بهم میگن مالغو سفارش نداریم شما اسم این برخورد فروشگاه رو وی میزارین چیزی به جز کلاهبرداری هس خودتونو بزارین جای ما
منتها چون اسنپ به ..... وصله و اینجام ایرانه شکایت کسی به جایی نمیرسه. پاینده باد انسانیت و آزادی.
اولاً که سفرهای عادی را راننده ها رد میکنند
دوم اینکه پرداخت نقدی را که انجام دادیم بدهکار مون کردند و همون موقع اطلاع رسانی نمیکنند و بعد از پیگیری های مکرر جوابشون اینه که تنها بعد ۴۸ ساعت امکان رسیدگی هست آخه بی انصافی و زورگیری تا چه حد
بنده راننده نیسان هستم که بعضی وقتها با اسنپ کار کردم ولی با جریمه های سفرهایی که نرفتم بی خیال میشدن. مثلا اسنپ روشن بود تو محل زندگی سفر رو قبول میکردم یا مشتری اصلا میگفت من سفر رو درخواست ندادم یا بار نامناسب برای ماشین نیسان بود بعد کنسل میکردیم یا خود من و یا مشتری ، بعد اسنپ جریمه عملکرد میزنه یعنی شما رفتی و نمیخوای کمیسیون بدی و پشتیبانی هم چندتا خانم قروفری هستن که میگن شما امروز از محدوده تا شعاع ۷ کیلومتری مبدا و مقصد رد بشی ... حالا بماند که جریمه ۷۵۰ برای سه کنسل و یا ۱۲۰۰ و بسیار از اینا .... آیا کسی نیست به این تخلفها برسه یعنی مملکت صاحب نداره
بنده اسنپ آنلاین پرداخت کردم از حسابم کم شد پیامک واسم اومد اما واسه راننده زده بود نقدی مجبور شدم کارت به کارت کنم
هرچی هم به پشتیبانی پیام دادم گفتن نقدی پرداخت کردی نه انلاین
چرا کسی رسیدگی نمیشه
۶۰۰ هزار تومن ازم کلاهبرداری کرد