پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
باز مجاز صفر کیلویی برای سفر خارجی را شاید اولین بار باشد که می شنویم.مگر می شود برای سفر خارجی آنهم با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، بار مجاز صفر کیلویی سفارش داد؟ هرچند ممکن است کار اسنپ تریپ کاملا قانونی هم باشد، اما صدای نارضایتی مسافران را بلند کرده است. منتظر دریافت توضیحات هستیم. منتهی لطفا این بار بشکل رسمی و رعایت چارچوب های اداری .

شعار سال: چند روز پیش از طریق اسنپ تریپ بلیط هواپیمایی سفر خارجی از مبدا ارومیه به استانبول خریدم اما متاسفانه بعد از صدور بلیط متوجه شدم بلیط خریداری شده فاقد بار مجاز می باشد یعنی شما بدون بار و چمدان باید سفر خارجی برید!

اول اینکه من هر چی قوانین بار مجاز را نگاه کردم معمولا مقدار بار مجاز 25 کیلو گرم برای هر مسافر نوشته شده است اینکه اسنپ تریپ چرا بلیط بدون بار مجاز صادر میکند آن هم برای سفر خارجی واقعا دلیلی برایش پیدا نکردم.

دوما من نمیدونم اسنپ تریپ اصلا مجوز برای فروش بلیط هواپیمایی دارد یا نه؟ که من و امثال من را با این مشکل مواجه کرده است!

گلایه مندی از اسنپ تریب و بارمجاز صفر کیلویی برای سفر خارجی!

بعد از صدور بلیط من مدت دو هفته هر روز با پشتیبانی اسنپ تریپ تماس گرفتم که کلاس بلیط منو تغییر بدید و بلیط با بار مجاز برایم صادر کنید که اختلاف قیمت این دو کلاس حدودا مبلغ 500 هزار تومان بود. پشتیبانی اسنپ تریپ هر روز به من می گفت گوشی در دسترس شما باشد تا دو ساعت دیگر همکاران ما با شما تماس می گیرند و نتیجه درخواست شما را اعلام می کنند.تا اینکه بعد از دو هفته بالاخره اسنپ تریپ تماس گرفت و اعلام کرد برای 20 کیلو بار مجاز شما باید مبلغ سه میلیون و هشتصد هزار تومان پرداخت کنید! یعنی کلاس بلیط من را تغییر نداده بلکه از بابت هر کیلو بار مبلغ 6 یورو از من درخواست کردند طوری که هزینه بار از مبلغ بلیط خریداری شده بیشتر بود.

وقتی من اعتراض کردم که چرا چنین بلیطی فروخته اید؟ اسنپ تریپ در جوابم گفت ما قبلا شرایط بلیط را در اپلیکشن اعلام کرده ایم اما در حقیقت اسنپ تریپ همچین فاکتوری را مشخصا در مراحل صدور بلیط اعلام نکرده تا خریدار متوجه این امر غیر عادی باشد بلکه در مرحله خرید با انتخاب شرایط بلیط ریز نوشته شده بار مجاز 0 کیلوگرم که با توجه به غیرعادی و از نظر من غیر قانونی بودن این امر کسی متوجه این نوشته ریز نمی شود ،بلکه اسنپ تریپ برای فروش بلیط موظف بود این مهم را در کادر اصلی صفحه با رنگ متمایز و مشخص به اطلاع خریدار می رساند.

من برای ثبت شکایت از طریق اینترنت اقدام کردم اما متاسفانه اسنپ تریپ نه در بین فروشندگان مجازی و نه در بین دفاتر خدمات مسافرتی بود دلیلش را من نداستنم.

شاید این اطلاع رسانی تلنگری باشد برای اسنپ تریپ، جدا از اینکه مجوز قانونی داشته باشد یا نه که جای سوال هست! صرفا برای کسب درآمد در این امورات دخالت نکند و هموطنان را در این شرایط سخت اقتصادی با پرداخت هزینه های دو چندان مواجه نکند این کار اسنپ تریپ نه تنها خدمت به هموطنان نیست بلکه خدمت به ایرلاین های خارجی هست که با فروش بلیط بدون بار مجاز و فروش دوباره بار مجاز دوبرابر پول از هموطنان گرفته و به جیب ایرلاین خارجی سرازیر می کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
1
این اسنپ تریپ کلاه برداری محضه
لطفا از این کلاه بردارها بلیط نخرید
اول یه قیمت داخل اپلیکشن هست.بعد دو‌برار باید پرداخت کنید‌
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
1
سلام ما نزدیک دو ماهه یک بلیط خریدیم از اسنپ هنوز که هنوزه بعد از کنسلی بازگشت وجه ندادند
اصلا به هیچ عنوان از اسنپ تریپ خرید نکنید که نه اصلا پشتیبانی خوبی داره و نه شرکت خوبیه

داخل Enamad ازشون شکایت کنید
مدیر پایگاه

سلام 
ضمن تشکر از ارسال نظر شما ، منتظر دریافت توضیحات اسنپ تریپ ، هستیم

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
1
من در تاریخ ۲۳ بهمن ماه از اسنپ تریپ بلیط تهران به استانبول برای تاریخ ۱۷ اسفند تهیه کردم با پرواز آسمان به شماره ی ۵۱۲ .
بعد چند روز بلیط من کنسل شد و پرواز قشم ایر به شماره ۲۲۱۵ را برای همان روز ۱۷ اسفند جایگزین کردن . امروز ۱۵ اسفند دو روز قبل از پرواز پیامک کنسلی بلیط برام ارسال شد
من از شما شکایت میکنم تا متوجه شید به همین راحتی نمیتونین برنامه ریزی مردم رو خراب کنید و پولشونو بخورید
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
1
منم از اسنپ تریب شکایت میکنم مثل که سابقه دارید تو کلاهبرداری همین اتفاق برای منم افتاده سه روز پیش هتل کنسل کردم هوز به حسابم عودت داده نشده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین