پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 07
کد خبر: ۳۹۳۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
براساس متنی که تپسی در اختیار رسانه‌ها قرار داده، گلرنگ با مبلغ بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان، این سهام را خریداری کرده است. گلرنگ با خرید ۶۸.۹۵ درصد از سهام تپسی، مالکیت جدید این تاکسی اینترنتی را بر عهده گرفت. دو شرکت حقوقی «خورشید سان» و «راستین ارزش سپهر» به همراه چهار فرد حقیقی، سهام خود را دیروز و امروز، طبق سازوکار سازمان بورس، به گلرنگ فروختند.

شعارسال: گلرنگ با خرید ۶۸.۹۵ از سهام تپسی، مالکیت جدید این تاکسی اینترنتی را بر عهده گرفت. دو شرکت حقوقی «خورشید سان» و «راستین ارزش سپهر» به همراه چهار فرد حقیقی، سهام خود را دیروز و امروز، طبق سازوکار سازمان بورس، به گلرنگ فروختند.

گلرنگ با پرداخت ۲/۱ هزار میلیارد تومان (بالغ بر دو همت)، مالک جدید تپسی شد


براساس متنی که تپسی در اختیار رسانه‌ها قرار داده، گلرنگ با مبلغ بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان، این سهام را خریداری کرده است.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تپسی با انتشار ویدئویی اعلام کرد گلرنگ خریدار ۷۰ درصد از سهام تپسی بوده است: «به این ترتیب نه تنها تپسی بعد از هفت سال وارد چرخه بعدی و بزرگ‌تر زندگی خود، بلکه در این مسیر همراه و حامی توانمندی را در کنار خود خواهد داشت.»

او با اشاره به اینکه از ترکیب سهام‌داران تپسی خارج شده است، سرمایه‌گذاران این پلتفرم را جزو اولین کسب‌وکار‌هایی در چنین رده دانست که به نتیجه سرمایه‌گذاری‌شان رسیده‌اند: «مشتاقم که در این مسیر جدید به تپسی کمک کنم.»

گفتنی است گلرنگ چندی پیش «الوپیک» را خرید و به‌نظر می‌رسد که اکنون پازل لجستیکی گلرنگ تکمیل شده است؛ مجموعه‌ای که در چند وقت اخیر حضور پررنگ‌تری نسبت به همیشه در اکوسیستم استارتاپی ایران داشته و سرمایه‌گذاری‌هایی نیز روی برخی شرکت‌ها همچون پلتفرم رزرو آنلاین ویلا و سوئیت «شب» داشته است.

استارتاپ «اُکالا» که یک فروشگاه آنلاین محصولات پرمصرف و متصل‌کننده فروشگاه‌های افق کوروش به یکدیگر است، «تارا» که در حوزه فین‌تک و ارائه خدمات لندتکی فعالیت می‌کند و فروشگاه اینترنتی «دارتیل» که یک مارکت‌پلیس برای عرضه آنلاین کالا‌های مختلف است، ازجمله تجربیات گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی هستند.

«اُفود» نیز جدیدترین مجموعه تحت هدایت گلرنگ است که می‌خواهد رقیبی جدی برای «اسنپ‌فود» باشد. این پلتفرم سفارش آنلاین غذا به‌تازگی فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است و احتمالاً مالکیت گلرنگ در تپسی بتواند به ارائه هرچه بهتر خدمات و سرویس‌دهی در افود کمک کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیجیاتو، تاریخ انتشار: 16بهمن1402، کدخبر: -، digiato.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین