پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
جام جهانی فوتبال ۲ روز دیگر در کشور مسلمان قطر آغاز خواهد شد. این کشور پیش از این قوانینی را مصوب و به فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد. این قوانین بر مبنای شرع اسلام و رعایت آن تنظیم شده است.در جدیدترین خبر در این زمینه اعلام شده که تمام شعار‌های هم جنس بازی در ایام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود. همچنین نکته جالب دیگر دولت قطر مقرر کرده در اوقات پنجگانه نماز تمام موسیقی‌های مربوط به مسابقات جام جهانی در فضای عمومی شهر قطع می‌شود تا نمازگزاران نمازشان به پایان برسد.

شعار سال:  جام جهانی ۲۰۲۲ از یکشنبه با برگزاری بازی قطر با اکوادور در ورزشگاه البیت دوحه آغاز می‌شود.

در همین رابطه دولت قطر پیش از این اعلام کرده بود تماشاگران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باید طبق قوانین اسلامی در این ایام حضور پیدا کنند.

پیش از قطر از ممنوعیت استعمال و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های جام جهانی و اطرف استادیوم‌ها خبر داده بود که صدای یکی از اسپانسر‌های اصلی جام جهانی را درآورده بود.

در جدیدترین خبر در این زمینه شبکه «مرسال قطر» اعلام کرد تمام شعار‌های هم جنس بازی در ایام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

همچنین نکته جالب دیگر دولت قطر مقرر کرده در اوقات پنجگانه نماز تمام موسیقی‌های مربوط به مسابقات جام جهانی در فضای عمومی شهر قطع می‌شود تا نمازگزاران نمازشان به پایان برسد.

سکوت مطلق به احترام نماز در جام‌جهانی
 
فیفا تایید کرد؛ جام جهانی بدون مشروبات الکلی
 
 فدارسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانه‌ای ممنوعیت خرید و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های جام جهانی در قطر را تایید کرد.

جام جهانی فوتبال ۲ روز دیگر در کشور مسلمان قطر آغاز خواهد شد. این کشور پیش از این قوانینی را مصوب و به فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد. این قوانین بر مبنای شرع اسلام و رعایت آن تنظیم شده است.

برهمین اساس دولت قطر از یک ماه گذشته از فیفا خواسته بود تا مشروبات الکلی را در ورزشگاه‌ها ممنوع شود.

در همین راستا فدراسیون بین‌المللی امروز (جمعه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خرید و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های جام جهانی و اطراف آن ممنوع است و کسی حق استعمال از مشروبات الکلی را در این اماکن ندارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۹۳۶۴۵۵۰، akharinkhabar.ir/ و خبرگزاری ایرنا، کدخبر:۸۴۹۴۶۷۲۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین