پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۴۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
اینکه شانه بالا بیندازی و با توجیه قصد فرار از مسئولیت را داشته باشی، خیلی به آدم فشار می‌آورد. فشار در حد ایجاد فتق؟! اصلا پیش فرض را بر صحبت‌های خلاف واقع آقای زاکانی می‌گذاریم و حرف ایشان را حجت فرض می‌کنیم. از آقای زاکانی می‌پرسیم که اگر اینگونه است، طرح ترافیک برای چیست و درآمد این دکان سه نبش چقدر بوده و اثرات آن بر کاهش آلودگی هوا به چه میزان است؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم، آقای شهردار.

شعار سال: زاکانی درباره آلودگی هوای پایتخت در روز‌های اخیر نیز گفت: مسئولیت مستقیم مقابله با آلودگی هوا با شهرداری تهران نیست و ۲۲ دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند.


علیرضا زاکانی شهردار در حاشیه نشست هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه شهرداری تهران در حوزه تامین مسکن گفت: سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه اندازی کردیم و تاکنون بیش از ۴٠٠ هزار واحد تفاهم کردیم و بخشی از آن شروع شده و بناست حداقل سالانه ١٨٠ هزار واحد مسکن را برای مناطق مختلف تهران داشته باشیم.

شهردار تهران افزود: ١٢ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران داریم که چهار هزار و ۵۶٠ هکتار آن مربوط به بافت فرسوده است.

زاکانی درباره آلودگی هوای پایتخت در روز‌های اخیر نیز گفت: مسئولیت مستقیم مقابله با آلودگی هوا با شهرداری تهران نیست و ۲۲ دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند، اما شهرداری تهران برای این کار توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است تا بتوان از تردد با خودرو‌های شخصی کاست.

او درباره توسعه فضای سبز برای کاهش آلودگی هوا نیز گفت که ١۵٠٠ هکتار فضای سبز در ۱۵ اسفند امسال افتتاح می‌شود و امیدوار هستیم میزان فضای سبز پیرامونی و داخل شهر تهران را به بیش از ۶۱ هزار هکتار برسانیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۲۲۵۱۹، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین