پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۵۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مدیرعامل و یک عضوهیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی منصوب شدند. لازم به ذکر است که ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی اخبار برخی رسانه ها مبنی بر برکناری رئیس سازمان حسابرسی ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرد. در این گزارش تصریح شده است، آخرین تغییرات مربوط به سازمان حسابرسی، انتصاب رئیس هیأت عالی نظارت بر سازمان حسابرسی و یک عضو این هیأت از سوی وزیر اقتصاد بوده است.

شعار سال: سید احسان خاندوزی طی این احکام «سید اکبر موسوی داور» و «سید مهدی رمضانی» را به ترتیب به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مدیرعامل و یک عضوهیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی منصوب شدند.
 
سید احسان خاندوزی طی این احکام، "سید اکبر موسوی داور" و "سید مهدی رمضانی" را به ترتیب به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.
 

تکذیب برکناری مدیرعامل سازمان حسابرسی+آخرین تغییرات مدیریتی سازمان
در احکام صادره برای موسوی و رمضانی می‌خوانیم:
 
با استناد به مفاد ماده ۲۲ اساسنامه سازمان حسابرسی و تبصره ذیل آن و با توجه به مصوبه مورخ ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان رئیس/ عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی منصوب می‌شوید.
 
همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری؛ انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.
 
موسی بزرگ اصل پیش از این طی چهار سال به عنوان رئیس سازمان حسابرسی فعالیت می‌کرد.

برکناری رئیس سازمان حسابرسی تکذیب شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی اخبار برخی رسانه ها مبنی بر برکناری رئیس سازمان حسابرسی ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرد. در این گزارش تصریح شده است، آخرین تغییرات مربوط به سازمان حسابرسی، انتصاب رئیس هیأت عالی نظارت بر سازمان حسابرسی و یک عضو این هیأت از سوی وزیر اقتصاد بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۶۸۸۸۳، www.asriran.com/ و همشهری آنلاین:کد خبر:۷۲۵۸۸۳

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین