پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
مهدی تاج با شرکت در برنامه زنده جام ۲۲ شبکه ورزش و در حضور دو مجری ورزشی یعنی خیابانی و رسول مجیدی با موضوع جام جهانی، کی روش و پرونده ویلموتس، با عباراتی طعنه دار و بعضا توهین آمیز، اقدام به تخریب مکرر مجریان برنامه نموده تا شاید بتواند، فضای انفعال و توجیه را برای خود فراهم کند. تاج بعد از مصاحبه با میثاقی و هجمه وارد شده به او، این برنامه را با نوعی رویکرد به اصطلاح لات مآبی، برگزار کرد. این بار مشفقانه درخواست می‌کنیم که من بعد نباید شاهد این نوع لات بازی‌ها یا شبه رفتار‌های القا کننده لات بازی باشیم. کشوری که به هر دلیل به لات‌ها سپرده شوذ، عاقبتی تکراری همانند حضور و سقوط شعبان بی مخ‌ها را تجربه خواهد نمود.  

شعار سال:در زمانی که مهدی تاج هنوز در مسیر ورود به سمت‌های رده بالای مدیریتی فوتبال ایران بود، جواد خیابانی از دوستان محسوب می‌شد. مجری‌ای که با گزارش بازی‌های مهمی مثل استرالیا و آمریکا در آن زمان یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیونی به شمار می‌آمد. بیست و چندسال بعد، اما رابطه تاج با خیابانی و سایر مجریان صداوسیما چنان نیست که پیش‌تر بود. تاج تنها مدیر فوتبال ایران است که تقریبا تمام مناصب مدیریتی را تجربه کرده است. از مدیریت در اتحادیه فوتبال تا ریاست بر هیئت مدیره پرسپولیس، ریاست در سازمان لیگ، نایب رئیسی فدراسیون فوتبال و همچنین سه دوره ریاست بر فدراسیون فوتبال ایران و حالا عضویت در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجموع این سمت‌ها در تاریخ فوتبال ایران برای هیچ فرد دیگری ثبت نشده است.

او در حال حاضر در روز‌های سپری کردن یک دوره کوتاه‌تر دو و نیم ساله در سمت ریاست فدراسیون فوتبال با چالش‌های پیش بینی نشده و بزرگی رو به رو بوده و البته مسائلی را پشت سر گذاشته که خود بخشی از آن بوده است؛ مسائلی که بیشتر پیرامون حضور مجدد کارلوس کی‌روش در سمت سرمربی تیم ملی ایران، نتیجه جام جهانی و پرونده مارک ویلیموتس برمی‌گردد.

بینندگان برنامه با جام ۲۲ و کاربران فضای مجازی، از لحظه‌ای که ویدیو مصاحبه مهدی تاج با جواد خیابانی و رسول مجیدی منتشر شد، درباره لحن و نحوه بیان رئیس فدراسیون فوتبال واکنش منفی نشان داده‌اند.
تاج متهم به فرار از پاسخگویی و جواب‌های سر بالا شد و جواد خیابانی هم تبدیل به یک مجری خنثی که توان تقابل با میهمان برنامه اش را نداشت.

هر چه بود اینکه مهدی تاج از خاطرات حضور در برنامه فوتبال برتر با حضور محمدحسین میثاقی درس گرفته و این بار با توپ پر، راهی شبکه ورزش شده بود. او نمی‌خواست گوی و میدان را به مجریان این برنامه واگذار کند؛ در نتیجه محکم‌تر از دفعات قبل مقابل دوربین ایستاد و به سوالات پاسخ داد. حتی در برخی مواقع، جواد خیابانی را به چالش کشید؛ تا جایی که مجری برنامه نتوانست پاسخ مناسبی به تاج بدهد.

تاج از حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی، به جایی نمی‌رسد و ماجرای پرونده ویلموتس، همیشه همراه اوست؛ بنابراین برای مجریان و برنامه سازان، کاری ندارد در این زمینه، او را سوال پیچ و عصبی اش کنند. تاج در این خصوص، به آن‌ها «پیتوک» داده و هر چقدر در مقام دفاع از خود اصرار کند، محصولش همین واکنش‌های مجازی و شلوغ کاری‌های اینستاگرامی خواهد بود.

تعداد بازدید : 54


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
1
0
لات بازی رو خوب اومدید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
1
0
از خود راضی! هرکی ندونه فکر میکنه رییس فدراسیون فوتبال آرژانتینه! تو اگه تاج‌سر کی‌روش باشی یا گماشته‌ی هر کس دیگری باشی، جواب مردم رو باید با ادب و نزاکت بدهی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین