پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۵۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
مهدی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس ، در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس،با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت که نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران وزارت آموزش و پرورش بی تاثیر شده است. اسماعیلی خطاب به رئیس جمهور گفت: از عملکرد این وزارتخانه نه پیشکسوتان، نه معلمان و نه اولیا راضی نیستند و بدانید مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است و این بخش مهم با این مدیریت فعلی به سرمنزل نمی‌رسد. بهتر است خودتان به سراغ تغییر و تحول در وزارت آموزش و پرورش بروید.

شعار سال: نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت که نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران وزارت آموزش و پرورش بی تاثیر شده است.

مهدی اسماعیلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بر همگان واضح و مبرهن است که آموزش و پرورش در توسعه کشور نقش مهم و اساسی دارد و اینجانب با سال‌ها سابقه خدمت در آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی باید بگویم که متاسفانه امروز آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بدنه مدیریتی این وزارتخانه ضعیف و ناتوان بوده و دچار روزمرگی شده است، توان لازم را ندارد و نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران این وزارتخانه بی تاثیر شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس، تصریح کرد: عدم به روز رسانی محتوا‌های آموزشی و عدم توجه به سند توسعه‌ای و تحول آموزش و پروش و تحقیر معلمان و کادر آموزش و پرورش در پرداخت مطالبات قانونی از جمله مشکلات این وزارتخانه است.

اسماعیلی خطاب به رئیس جمهور گفت: از عملکرد این وزارتخانه نه پیشکسوتان، نه معلمان و نه اولیا راضی نیستند و بدانید مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است و این بخش مهم با این مدیریت فعلی به سرمنزل نمی‌رسد. بهتر است خودتان به سراغ تغییر و تحول در وزارت آموزش و پرورش بروید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبر دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۵۰۷۸۳، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین