پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به دادستان کل کشور، بررسی و رسیدگی دقیق ادعا‌ها درباره تعرض به برخی بازداشت‌شدگان و برخورد با مدعیان را خواستار شد.

شعار سال: کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق به ادعا‌ها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به آثار بسیار منفی چنین ادعاهایی، لطفا دستور فرمایید ادعا‌های مطروحه از جانب هر شخص حقیقی یا حقوقی، داخلی یا خارجی به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و قبل از هر چیزی، مستندات مدعیان از آنان مطالبه شود و بر اساس نتایج بررسی‌ها و رسیدگی‌ها، برابر قانون با مرتکبین یا مدعیان، برخورد جدی به عمل آید و نتایج به اطلاع افکار عمومی نیز برسد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه ۱۳ دی در نشست خبری درباره ادعای دروغین و بدون سند برخی رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در کشور با عنوان آزار جنسی علیه برخی متهمان بازداشتی و زندانیان زن گفت: این ادعا در حالی از سوی برخی رسانه‌های معاند خارجی مطرح شده بود که تاکنون حاضر نشده اند در مورد ادعا‌های خود نشان یا سندی ارائه کنند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه بار‌ها اعلام کرده است که روند نگهداری و امور زنان بازداشتی و زندانی کاملا توسط خانم‌ها انجام می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۷۰۳۱۵۶، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین