پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۵۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قرار گرفتن تمام دانشگاه‌های نهاد‌های مختلف اجرایی زیر نظر وزارت علوم خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان از آموزش و پرورش جدا نشده و همچنان زیرنظر این وزارتخانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شعار سال: محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر قرار گرفتن تمام دانشگاه‌های نهاد‌های مختلف اجرایی زیر نظر وزارت علوم اظهار داشت: مصوبه اساسنامه این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و اگر قرار باشد هر تغییر دیگری صورت بگیرد، باید به طور مجدد در این شورا مطرح و به تصویب برسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره مدیریت و شیوه جذب هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه همچنان زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می‌ماند، اما نظارت جذب اعضای هیئت علمی با وزارت علوم است.

وی از اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی و یاوران علمی خبر داد و تصریح کرد: طرح استادمحوری نیز به منظور شناسایی و جذب استعداد‌های درخشان اجرایی می‌شود.

زلفی‌گل بیان کرد: اگر اساتید دانشگاه‌ها طرح‌هایی داشته باشند که آن طرح‌ها برمبنای نیاز‌های جامعه باشد و این نیاز‌ها در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها (نان) ثبت شده باشد، می‌توانند معادل ظرفیت دانشگاه خود برای مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد دانشجوی استعداد‌های درخشان را جذب کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به آخرین وضعیت طرح پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری در وزارت علوم پرداخت و افزود: در صددیم که از بخش‌هایی از جمله صندوق علوم تحقیقات، پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۲۸۳۷۸۱۵، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین