پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
خجالت کشیدن هم می‌تواند صفت خوبی باشد، طرف در روز روشن و در چشم بالغ بر ۸۰ میلیون ایرانی کذب می‌گوید و خجالت هم نمی‌کشد؟ آقای سازمان هواپیمایی، اگر حرف شما درست باشد، پس برای نوروز باید با فاجعه ملی در پرواز‌ها مواجه باشیم؟ چرا نمی‌گویید که قصد افزایش قیمت با تکنیک نخ نمای خسته کردن مردم وجود دارد. اف بر هرچه انحصار و کثافت بازی‌های اقتصادی انحصارگران. راستی قیمت بنزین جت داده شده به ایرلاین‌های داخلی هنوز همان ۷۰۰ تومان است؟ اطلاع دارید، قیمت فوب خلیج فارس لیتری چند است؟

شعار سال: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.

 محمد محمدی بخش در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تقاضای سفر، عرضه و تقاضا در شرایط کنونی همخوانی ندارد و در حال حاضر درخواست سفر حتی برای مسیر‌های کم تردد نیز درخواست‌ها افزایش یافته است.

محمدی بخش افزود: در حال حاضر ۵۵۰ فروند هواپیما برای پوشش تقاضای سفر نیاز داریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات پرواز‌ها و مسیر‌ها کاهش پیدا نکرده افزود: در مسیر‌های داخلی نه تنها کاهش پرواز نداشتیم بلکه گاهی افزایش پرواز نیز داشتیم و نسبت به سال گذشته در پرواز‌های داخلی ۲۰ درصد و در پرواز‌های خارجی ۲۰۰ درصد افزایش سفر داشته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در ایام نوروز، افزایش پرواز خواهیم داشت و برای شرکت‌های هواپیمایی مقرون به صرفه نیست که هواپیما را به خاطر شرایط اقتصادی زمینگیر کنند.

وی تاکید کرد: موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما هنوز در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده، اما به محض تایید، اجرا خواهد شد.

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که چرا به ایکائو به خاطر در اختیار قرار ندادن قطعات شکایت نمی‌کنید گفت: در جریان عملیات ممیزی فرودگاه‌ها که کارشناسان سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) حضور داشتند موضوع نیاز ناوگان به تامین قطعات را مطرح و بطور رسمی از آمریکا شکایت کردیم که ندادن قطعه به خریداران هواپیما‌ها با روح قوانین ایکائو منافات دارد.

وی افزود: اگر اجازه پرواز بالاتر از حدی را نمی‌دهیم به دلیل الزامات ایمنی هوانوردی است.

رئیس سازمان هواپیمایی تصریح کرد: در آینده نزدیک هواپیما‌ها را به سر خط بر می‌گردانیم و مسیر بازگشت هواپیما‌ها به چرخه عملیات با سرعت در حال انجام است.
محمدی بخش افزود: در حوزه افزایش ناوگان بالگردی نیز جهش خوبی صورت گرفته به طوریکه در حال حاضر ۱۲۱ بالگرد فعال در کشور وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:19بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: 3747503، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین