پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
سازمان تعزیرات حکومتی شرکت بهمن موتور را به دلیل تخلفات متعدد در سال گذشته ۱۳۸۶۰ میلیارد تومان جریمه کرد. قابل ذکر است، شرکت بهمن موتور به دلیل گرانفروشی مشمول این جریمه شده است. لازم به توضیح است که این حکم ، حکم بدوی است و نباید در حد گسترده توسط هیچ رسانه ای منتشر می شد. شعار سال هم ضمن رعایت حقوق این خودرو ساز، صرفا بدلیل روشنگری و اصلاح افکار عمومی ، اقدام به انتشار این حکم کرده و تاکید می نماید که تا زمان نهایی شدن حکم، هیچ مرجعی حق صحبت در خصوص رای غیر قطعی را ندارد.

شعار سال: سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت بهمن موتور را به دلیل تخلفات متعدد در سال گذشته ۱۳۸۶۰ میلیارد تومان جریمه کرد. براساس این حکم بدوی(غیر قطعی) که در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی صادر شده ،شرکت بهمن موتور به دلیل گرانفروشی مشمول این جریمه شده است( شعار سال : مجددا تاکید می گردد که این حکم بدوی بوده و ۱۱ صفحه دارد. تاکید می گردد که رسانه ها حق انتشار احکام قبل از قطعی شدن را ندارد و ضرورت دارد که اقدام به برداشتن اسم خودروساز از روی خبر کنند. علت انتشار اسم توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، صرفا روشنگری و تاکید بر حقوق خودروساز بوده و چنانچه با اپیدمی انتشار خبر مواجه نبودیم، شعار سال هم از گذاشتن و ذکر نام، خود داری می کرد).

مطابق این حکم شرکت بهمن موتور مکلف به استرداد مبالغ اضافی اخذ شده در حق خریداران در بازه زمانی تخلف (سال ۱۴۰۰) می‌باشد. رای صادره حضوری و ظرف مدت ۱۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در شعبه تجدیدنظر می‌باشد.

براساس ماده ۱ مصوبه جلسه شصت و نهم شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری از سران قوا که تمامی جریمه‌های مندرج در قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی در هر مراتب به پنج بار افزایش پیدا کرده است که بر اساس ان شرکت بهمن موتور باید جریمه ۱۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومانی را را پرداخت نماید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۳۶۸۷۲، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین