پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
فرمانده فراجا با تاکید به اینکه بحث سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه‌گری آن‌ها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم. همچنین جمع‌آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

شعار سال: سردار احمدرضا رادان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار کارگر جهت سرکشی از محل استقرار کاروان‌های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان خوزستان حضور داشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

 وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعد‌ها شهید شد، گفت سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و ما می‌بینیم که الان این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

وی گفت: در مسئولیتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنده محول کردند ۷ فرمان وجود دارد؛ جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم، تامین آسایش و امنیت مردم، ارتقاء توان پلیس، افزایش شأن و منزلت کارکنان و یک حکم کلی هم دادند که ابلاغ فرمودند همه سازمان‌ها کمک کنند و این فرصت مغتنمی شده تا از همین بابت ورود کنیم و کار‌هایی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آنچه که شما می‌توانید به ما کمک کنید این است که ما را از دعای خیرتان محروم نکنید و دعا کنید که عاقبت به خیر شویم و در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمت مان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه بحث سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه‌گری آن‌ها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم. همچنین جمع‌آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

سردار رادان گفت: خدا توفیقی حاصل کرد تا خدمت شما برسیم و از شما طلب کنیم که برای ما دعا کنید که خدا کمک کند مسیرمان را خوب، درست، بهنگام و کافی برویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۱۲۲۰۱۴۰۴۸، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین