پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی افراد بدون حجاب نوشت: از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.

شعار سال: آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به سیستم هوشمند پلیس برای شناسایی افراد بدون حجاب نوشت: از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.

وی در این باره نوشت: خطای بزرگی می‌کنند؛ دقت سیستم بررسی امنیتی و پلیسی را در معرض و تقابل با عموم می‌گذارند. هم ضعفهایش آشکار می‌شود و هم ممکن است کارآیی خود را از دست بدهد.

از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت!
آذری جهرمی در واکنش به بکارگیری سیستم هوشمند برای شناسایی زنان بدون حجاب: خطای بزرگی می‌کنند

گفتنی است که فراجا اعلام کرده که در اقدامی ابتکاری پلیس به جهت جلوگیری از بروز هر گونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آن‌ها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار: 19 فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: 14515، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین