پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
داستانی شده است، زنگانه استاندار گلستان می گوید که ارایه خدمات به کاشفان حجاب ممنوع است و سکینه سادات پاد ، دستیار رئیس جمهور در امور زنان معتقد است که ممنوع کردن ارایه خدمات با قانون اساسی مغایرت دارد. گزارش هواشناسی توسط محمد اصغری، کم حاشیه تر از سخنان دو مقام مدیریتی و اجرایی کشور است.

شعار سال: علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم گلستان اظهار کرد: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.

بالاخره ارایه خدمات به کاشفان حجاب ممنوع است آقا زنگانه( استاندار گلستان) یا این ممنوعیت با قانون اساسی مغایرت دارد خانم پاد(دستیار زنان رئیس جمهور)؟!
استاندار گلستان افزود: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم و اگر در انجام وظایف خود دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دعای خیر خانواده معزز شهدا برای رفع چالش‌ها و مباحث اقتصادی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ بسیار اثر بخش است.

زنگانه گفت: شما خانواده معزز شهدا اسوه و الگوی در جامعه هستید و امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق باشیم.

استاندار گلستان بیان کرد: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

هشدار دستیار رئیسی: منع خدمات اجتماعی، «مغایر اصول قانون اساسی» است / همه بی‌استثناء باید به قانون «تمکین» کنیم

نمی‌توان هنجارشکنی را با تصمیمات غیرقانونی، غیراسلامی و غیرعقلانی مهار کرد.


بالاخره ارایه خدمات به کاشفان حجاب ممنوع است آقا زنگانه( استاندار گلستان) یا این ممنوعیت با قانون اساسی مغایرت دارد خانم پاد(دستیار زنان رئیس جمهور)؟!

سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نوشت: منع خدمات اجتماعی، مغایر اصول ۱۹و۲۰ ق. ا، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده است! نمی‌توان هنجارشکنی را با تصمیمات غیرقانونی، غیراسلامی و غیرعقلانی مهار کرد. برنامه‌های قاعده‌مند و شنیدن سخن قانون گریزان از عناصر عقلانیت مدیریت علوی می‌باشد. همه بی‌استثناء باید به قانون تمکین کنیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین