پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
باشگاه پرسپولیس علاوه بر دریافت تسهیلات ریالی از بانک‌های مختلف، تسهیلات ارزی شامل ۵۴۲هزار دلار و ۵۷۸هزار و ۱۵۰ یورو از بانک شهر دریافت کرده که این مبالغ با وجود گذشت تاریخ سررسید، تسویه نشده‌اند.

شعارسال: صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ در حالی به تازگی منتشر شده که نگاهی به آمار و ارقام مندرج در آن نکات عجیبی را به همراه دارد.

افشاگری درباره وام های کلان دلاری و یورویی پرسپولیس و سکوت بانک شهر

باشگاه پرسپولیس علاوه بر دریافت تسهیلات ریالی از بانک‌های مختلف، تسهیلات ارزی شامل ۵۴۲هزار دلار و ۵۷۸٬۱۵۰ یورو از بانک شهر دریافت کرده که این مبالغ با وجود گذشت تاریخ سررسید، تسویه نشده است.

طبق اسناد منتشرشده جمع مبالغ تسهیلات باشگاه پرسپولیس حدود ۲هزار میلیارد ریال (۲۰۰میلیارد تومان) است که رقم بالایی محسوب می‌شود.

افشاگری درباره وام های کلان دلاری و یورویی پرسپولیس و سکوت بانک شهر

طبق گزارش حسابرس مستقل از صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس، مبلغ ۴۲۴میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از مانده تسهیلات مرابحه از بانک شهر، اقساط سررسیدگذشته است که تا تاریخ تهیه گزارش تسویه نشده و در صورت تأخیر مشمول جریمه نسبت به مانده مطالبات خواهد شد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرورزشی، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1402، کدخبر: 411557، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین