پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
بحث خودرو و خودروی ملی و صنعت خودرو در ایران از رسوایی هم بالاتر رفته و به مرحله فلانش رو دراوردن رسیده. مشتی پلشت بی شرف ، ضد انقلاب ضد دین با ظاهری موجه و حتی دینی و انقلابی( بخوانید نفوذی و منافق و ضد انقلاب جدید)، صحنه گردان این بازی کثیف هستند. دولت و حاکمیت تا کی باید مماشات کنند؟ ما جواب سوالاتمان از رئیس قوه قضائیه و رئیس دولت یعنی آقای رئیسی می خواهیم.

شعارسال: روش‌هایی نظیر انحراف در انتصابات و کنار نهادن افراد با صلاحیت و گرایش به محفل بازی، شعار درمانی با عباراتی نظیر حمایت از تولید ملی و اشتغال، کنار زدن تدریجی قطعه سازان داخلی با هزار شیوه ممکن، راه اندازی کارتل واردات قطعه از چین به اسم تولید داخل، سهامداری خودرو ساز توسط قطعه ساز، سهامداری قطعه ساز توسط نهاد‌های خاص، ممانعت از واردات، معجزه گران‌تر بودن خودروی وارداتی از مشابه خود در سایر کشور‌ها (حتی کشور‌هایی دارای هزینه بالا برای ما ایرانی ها) و .. این‌ها بخشی از این کثافت بازی و لجن پخش کنی‌ها بنام صنعت خودرو و مافیا و رانت موجود در ان است.

توجه شما را به دیدن دو ویدئو جلب می‌کنم. اولی مربوط به حضور یک هموطن در چین است و دومین ویدئو، درد دل یک نماینده مجلس. قضاوت با خودتان. از دستگاه قضا، کارآمدی دولت و اقدام نهاد‌های نظارتی کشور ناامیدیم. اما خدایی داریم در همین نزدیکی و نزدیک‌تر از رگ گردن. ان شاالله که خائنین، کمترین تاوان را با نابودی جان و سلامت روان خود بدهند.

تعداد بازدید : 6
 
تعداد بازدید : 6

در دین مبین اسلام از نفرین برحذر شده ایم، اما وقتی کارد به استخوان می‌رسد ۱۰۰ لعنت زیارت عاشورا را داریم. ما منتظر وقوع نزدیک سنن الهی هستیم. آقایان هم اگر تمایل داشتند، چشم انتظار باشند که در وعده‌های خدا تخلفی وجود ندارد.

چه کسی مانع تصویب ورود خودرو شد؟! ادعای نماینده مجلس: در کمیته تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام فقط نماینده واردکنندگان خودرو مخالف واردات خودرو بود!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین