پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
در تصادف گاری با پراید، شاهد در هم شکستن جلو پنجره ، شیشه جلو پراید ، شکستن چراغ ها و تخریب سپر ماشین ، جمع شدن سقف خودرو و مواردی همانند هستیم و گاری آخ هم نگفته، می دانید چرا؟ چون شاسی در پراید عملا وجود ندارد، سپر بعنوان جز تزئینی خودرو محسوب می شود نه عامل حفاظتی . ورق بکار رفته در بدنه، بشدت ضعیف است و غیره. می دانید چرا؟ علل را در سازمان استاندارد کل کشور و نوع نظارت بر تولیدات صنعتی جستجو کنید.

شعارسال: با اسم رمز تولید ملی، خودکفایی، صنعت مادر، اشتغال، توسعه منطقه‌ای، صنعتی سازی و غیره، کشوری را به گروگان گرفته اند. همه از این صنعت و تولیداتش ناراضی هستند. از مصرف کننده گرفته تا بانک عاملی که مجبور است وام‌های حمایتی بدهد.

تصادف غرورآفرین پراید با گاری ، تقدیم به سازمان استاندارد

گندکاری‌ها تا به اینجا تمام نمی‌شود. مدیریت توسط دولت به گروگان گرفته می‌شود. قطعه ساز خودرو ساز را به گروگان می‌گیرد. وارداتچی، قطعه ساز را به گروگان می‌گیرد و اخیرا هم وارداتچی کل صنعت خودرو را و سهامداران نهاد‌های خاص همان وارداتچی‌ها را.

مملکت گویا سازمان بازرسی ندارد؟ مدعی العموم ندارد؟ دفتر بازرسی وزارت صمت ندارد؟ بازرسی ریاست جمهوری ندارد؟ کمیسیون صنعت و معدن در مجلس ندارد؟ تعزیرات ندارد؟ سازمان استاندارد ندارد و ...؟

تعداد بازدید : 14

سایت شعارسال / برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین