پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
معاون مستعفی امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش دلیل استعفای خود را «نگاه مغرضانه و بداخلاقی برخی رقبای خود» در حوزه انتخابیه قائمشهر عنوان کرد و گفت: برای اینکه وزارت ورزش تحت فشار قرار نگیرد استعفا کردم.

شعار سال: «سید هادی حسینی» نمانیده مجلس در دوره نهم که یک ماه پیش با حکم وزیر ورزش به سمت معاون پارلمانی این وزارت خانه منصوب شده است، امروز از سمت خود استعفا کرد.

وی روز سه شنبه در این باره گفت: استعفای من به دلیل شرکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نبوده است.

معاون مستعفی وزارت ورزش: حضور در انتخابات مجلس دلیل استعفایم نبود
معاون مستعفی وزارت ورزش با ارائه توضیحات بیشتر می‌گوید: از ابتدا قصدم این بود که در این وزارتخانه بمانم و تصمیمی برای استعفا نداشتم، اما در نهایت به خاطر برخی شرایط مجبور به کناره گیری شدم.

حسینی ادامه داد: من بازنشسته بودم و بر اساس بند «چ» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه به دلیل اینکه پیش از موعد بازنشسته شدم، همزمان با پیشنهاد وزیر ورزش و حضورم در معاونت این وزارت خانه درخواست اعاده برگشت به کار دادم.

وی گفت: قرار بود از وزاتخانه دیگری به وزارت ورزش بیایم که با پیشنهاد سلطانی فر مشغول به کار شدم و تصمیمی برای شرکت در انتخابات پیش رو را هم نداشتم.

معاون مستعفی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:، اما این موضوع با اختلاف در صندوق بازنشستگی قبلی و جدید روبرو شد و صندوق بازنشستگی جدید نتوانست بحث درمان من را پوشش دهد.

حسینی نماینده مردم قائم شهر در مجلس نهم که دلیل اصلی استعفای خود را نگاه مغرضانه برخی رقبای خود در حوزه انتخابیه اعلام کرده است، می‌گوید: این افراد درنامه‌ای به دیوان محاسبات نوشتند که حضورم در وزارت ورزش غیر قانونی است و برای اینکه وزیر ورزش با فشار روبرو نشود استعفا کردم تا موضوع انتقال من به این وزارت خانه حل شود و بعد از آن در این سمت فعالیت خود را ادامه دهم.

وی ادامه داد: اگر هم مشکل بازگشت به کار هم برطرف نشود در انتخابات و به خواسته مردم شرکت کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۳۳۴۹۱۴۳، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین