پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
با اصرار اتاق بازرگانی ایران بر ادامه کار حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس، با توجه به روال غیرقانونی انتخاب وی، دولت قصد ندارد در هیچ یک از جلسات شورا‌های عالی اقتصادی کشور، از سلاح‌ورزی دعوت کند.

شعار سال: با اصرار اتاق بازرگانی ایران بر ادامه کار حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس، با توجه به روال غیرقانونی انتخاب وی، دولت قصد ندارد در هیچ یک از جلسات شورا‌های عالی اقتصادی کشور، از سلاح‌ورزی دعوت کند.

سلاح‌ورزی به هیچ یک ازجلسات شورا‌های عالی دعوت نمی‌شود
طبق قوانین، رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی در شورا‌های عالی اقتصادی کشور عضو است. اما از آنجا که سلاح‌ورزی به طور غیرقانونی برای ریاست اتاق بازرگانی انتخاب شده، دولت قانونا نمی‌تواند از وی برای حضور در این جلسات دعوت به عمل آورد.

بدین ترتیب، بخش خصوصی تا زمان کنار رفتن سلاح‌ورزی، از حضور در جلسات شورا‌های تصمیم‌ساز اقتصادی کشور همچون شورای پول و اعتبار، محروم خواهد بود.

اصرار مسئولان اتاق بازرگانی ایران بر ادامه کار غیرقانونی سلاح‌ورزی، به جایگاه اثرگذاری بخش خصوصی ضربه کاری وارد خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۱۵۲۵۲۷، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین